kampania

91. Data: 2009-11-26 07:53:59

Temat: Re: kampania
Od: Jadrys <C...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> Czy aby na pewno zrozumiałeś sens tego zdania "Dokładnie tak niewiele
> [teoria o wchodzeniu w homoseksualizm pod wpływem alkoholu, namowy, dla
> pieniędzy ma wspólnego z rzeczywistoscią], jak niewielu facetów to robi"?
> Bo jednak wątpię...

Bez komentarza.

> Odpowiedz na moje pytanie: co mam powtarzać i po kim? Konkretnie.

Odpowiadam: "bzdety wyssane z palca" . Polegające na tym że
homoseksualizm jakoby zagrażał komu i czemukolwiek.. Myślę że nie znasz
osobiście żadnego homoseksualisty, nigdy Ci w życiu żaden nic złego nie
zrobił więc powtarzasz tylko utarta opinię ludzi naprawdę głupich i
nawiedzonych, i takich idiotów jak Chiron, czyli takich rozmawiających z
swoimi dziećmi o obrzydzeniu do drugiego człowieka.

92. Data: 2009-11-26 07:56:55

Od: Jadrys <C...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> W związku adopcyjnym dziedziczenie jak najbardziej funkcjonuje.
> Ponadto w Polsce można zawrzeć umowę cywilno-prawną z dowolną osobą, w
> której będą ujęte sprawy dziedziczenia. Dlaczego nazywać ją AŻ małżeństwem,
> zaprawdę nie widze powodu.

A dlaczego nie zalegalizować takich związków? Tak żeby nie utrudniać
homkom życia? I powtarzam jeszcze raz: tu wcale nie chodzi o nazwę.

> Ja? O żesz, nie wiedziałam, że mam moc prawodawczą...

Nie masz. I całe szczęście... Gdybyś miała to rzeczywiście w Twoim
pięknym świecie nie byłoby miejsca dla ludzi o odmiennych poglądach i
zachowaniach. Kto wie czy nawet nie poszłabyś drogą niejakiego Adolfa H.

> A co, mogą adoptować???

Tu nie chodzi o nazewnictwo. Mało ważne jak to nazwiemy. ogólnie rzecz
biorąc chodzi o wychowanie.

93. Data: 2009-11-26 08:32:54

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 26 Lis, 08:56, Jadrys <C...@y...com> wrote:
> Nie masz. I całe szczęście... Gdybyś miała to rzeczywiście w Twoim
> pięknym świecie nie byłoby miejsca dla ludzi o odmiennych poglądach i
> zachowaniach. Kto wie czy nawet nie poszłabyś drogą niejakiego Adolfa H.

Mozesz spac spokojnie.
Moc wiekszosci usenetowych naprawiaczy swiata
zamyka sie w obiegu: mozg, klawiatura, ekran.
Gdyby bylo inaczej, dzialaliby, moze i skutecznie, w realu.

94. Data: 2009-11-26 08:36:29

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jadrys" <C...@y...com>

> [...]

> Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z którą należy walczyć..
> Instalując Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym

Każdemu wolno kochać - to święte prawo człowieczeństwa.
Zagadnienie par homoseksualnych i wielożeństwa składa się
z dwóch aspektów: kulturowego i cywilizacyjnego.
Kulturowe nastawienie wynika z tradycji i religii.
Cywilizacyjne wynika z praw stanowionych organizujących społeczność.
Konstytucje państw oparte na Prawach Człowieka wymuszają
na ustawodawcach równe prawa zarówno dla związków hetero
jak i dla związków homo.
Dyskryminacja małżeństw fizycznie jednopłciowych jest bezprawna.
To dzielenie obywateli na równych i równiejszych, gorszych i lepszych.
a fe! ;)
Edward Robak* z Nowej Huty
~>°<~
miłośnik mądrości i nie tylko :)

95. Data: 2009-11-26 08:44:31

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Robakks" <R...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Dyskryminacja małżeństw fizycznie jednopłciowych jest bezprawna.
> To dzielenie obywateli na równych i równiejszych, gorszych i lepszych.

Wolność i równość dla trójkątów! Zalegalizować poligamię!:-)

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

skarb.
- Waldemar Łysiak

siebie
Leopold Staff

96. Data: 2009-11-26 08:48:46

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Chiron" <e...@o...eu>
> "Robakks" <R...@g...pl>

> Wolność i równość dla trójkątów! Zalegalizować poligamię!:-)
> --
> Serdecznie pozdrawiam
> Chiron

Niech żyją trójkąty, wielokąty, koła i parabole.
hip-hip hura! ;)
Ed

97. Data: 2009-11-26 08:57:24

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> "Chiron" <e...@o...eu>

> Niech żyją trójkąty, wielokąty, koła i parabole.
> hip-hip hura! ;)
> Ed

Zaraz, zaraz- a co z hiperbolami? To ujemne krzywizny są dyskryminowane?!:-)

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

skarb.
- Waldemar Łysiak

siebie
Leopold Staff

98. Data: 2009-11-26 09:02:52

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Chiron" <e...@o...eu>
> "Robakks" <R...@g...pl>

> Zaraz, zaraz- a co z hiperbolami? To ujemne krzywizny są
> dyskryminowane?!:-)
> --
> Serdecznie pozdrawiam
> Chiron

Ujemne krzywizny należy raz na zawsze wymazać ze słownika
art.6 §6 p.6 :-)
Robakks
*°"˝'´¨˘`˙.^:;~>¤<×÷-.,˛¸

99. Data: 2009-11-26 09:43:32

Od: Jadrys <C...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Hanka pisze:

> Mozesz spac spokojnie.
> Moc wiekszosci usenetowych naprawiaczy swiata
> zamyka sie w obiegu: mozg, klawiatura, ekran.
> Gdyby bylo inaczej, dzialaliby, moze i skutecznie, w realu.

Wygląda na to ze u niektórych funkcjonują tylko klawiatura i ekran.. ;-)

100. Data: 2009-11-26 09:44:40

Od: Jadrys <C...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Robakks pisze:

> [...]
> Dyskryminacja małżeństw fizycznie jednopłciowych jest bezprawna.
> To dzielenie obywateli na równych i równiejszych, gorszych i lepszych.

Mądrość przez Ciebie przemawia czcigodny Robakksie, o ile to twoje "a
fe" odnosi sie do różnych oszołomów myślących i działających na zasadzie
"psa ogrodnika".

Re: Spierdalaj :-)
Re: **Jak wyjaśnić idiotce, że jej TŻ-cio jest durny i nam zwisa
Kim jest BLACHARA?
WIARA W MOC...
*kto jest za tym żeby sender poszedł po rozum do głowy?