kampania

81. Data: 2009-11-25 19:09:02

Temat: Re: kampania
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 25 Nov 2009 19:48:29 +0100, Jadrys napisał(a):

> Cieszę się że choć w tym punkcie się zgadzasz..

Czy aby na pewno zrozumiałeś sens tego zdania "Dokładnie tak niewiele
[teoria o wchodzeniu w homoseksualizm pod wpływem alkoholu, namowy, dla
pieniędzy ma wspólnego z rzeczywistoscią], jak niewielu facetów to robi"?
Bo jednak wątpię...

> Jak napisałem.. - bzdety wyssane z palca.

Odpowiedz na moje pytanie: co mam powtarzać i po kim? Konkretnie.
--

Ikselka.

82. Data: 2009-11-25 22:03:01

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sender wrote:

> [...]
> Osobiście widziałem wyniki badań, gdzie po umieszczeniu ostrzeżenia na
> papierosach o raku itp. wzrosła ich sprzedaż u palaczy. Po prostu
> przywołana ostrzeżeniem świadomość zagrożenia wzmacniała u palacza
> stres, a ten z kolei wzmacniał 'głód' i palacz częściej sięgał po
> papierosa. Jedynym skutecznym sposobem na wyciągnięcie palacza z
> nałogu jest wytłumaczenie jemu, jak w rzeczywistości działa nikotyna
> oraz czym naprawdę jest 'głód nikotynowy' i ile trwa. Jest oczywiście
> tylko
> jeden warunek - palacz musi dojrzeć do decyzji o rzuceniu nałogu.

A ciekawy jestem, co Sender by na to Twoje spojrzenie odpowiedział.

michał

83. Data: 2009-11-25 22:15:32

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL wrote:
[...]
> Howgh...

<ROTFL>!!!!!111

michał

84. Data: 2009-11-25 22:22:35

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "michal" <6...@g...pl> napisał w wiadomości
> XL wrote:
> [...]
>
> <ROTFL>!!!!!111
>
> --
> pozdrawiam
> michał

Chyba zacina Ci się klawisz SHIFT

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

skarb.
- Waldemar Łysiak

siebie
Leopold Staff

85. Data: 2009-11-25 22:32:40

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 25 Nov 2009 23:22:35 +0100, Chiron napisał(a):

> Użytkownik "michal" <6...@g...pl> napisał w wiadomości

> Chyba zacina Ci się klawisz SHIFT

To od orgazmu - palec mu został na klawiszu...
--

Ikselka.

86. Data: 2009-11-25 22:35:33

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 25 Nov 2009 23:32:40 +0100, XL napisał(a):

> To od orgazmu - palec mu został na klawiszu...

Taki rodzaj palcówki.
--

Ikselka.

87. Data: 2009-11-25 23:07:49

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> To od orgazmu - palec mu został na klawiszu...

Ciekawe, na jakie strony wchodzi. Chyba że tak go rajcuje samo pisanie na
psp:-)
--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

skarb.
- Waldemar Łysiak

siebie
Leopold Staff

88. Data: 2009-11-25 23:17:07

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Chiron pisze:

> Ciekawe, na jakie strony wchodzi. Chyba że tak go rajcuje samo pisanie
> na psp:-)

Jak zwykle. Pomoc wzajemna.
Howgh!

DDDDDDDDDDDDDD

Cholera zapomniałam o oczach
:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

--

Paulinka

89. Data: 2009-11-25 23:36:59

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 26 Nov 2009 00:07:49 +0100, Chiron napisał(a):

> Ciekawe, na jakie strony wchodzi.

Na utworki własne :-)

> Chyba że tak go rajcuje samo pisanie na
> psp:-)

Pisanie, ale nie na psp...
--

Ikselka.

90. Data: 2009-11-25 23:42:39

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paulinka" napisał:

> Jak zwykle. Pomoc wzajemna.
> Howgh!
> DDDDDDDDDDDDDD
> Cholera zapomniałam o oczach
> :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
DDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

--
Pozdrawiam - Aicha (solidarnie;))

Re: Spierdalaj :-)
Re: **Jak wyjaśnić idiotce, że jej TŻ-cio jest durny i nam zwisa
Kim jest BLACHARA?
WIARA W MOC...
*kto jest za tym żeby sender poszedł po rozum do głowy?