Re: kampania

From: XL <i...@g...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: kampania
Date: Wed, 25 Nov 2009 20:09:02 +0100
<1rbcfyz9z2zwy.7v7ub25dc7p7$.dlg@40tude.net> <hef0hr$nfq$1@news.onet.pl>
<6...@p...googlegroups.com>
<heghu4$57c$3@news.onet.pl>
<0...@e...googlegroups.com>
<hehi1m$470$2@news.onet.pl>
<1...@g...googlegroups.com>
<hehk1v$9k4$1@news.onet.pl> <11pn1wuw7pcjs$.fpaggui7hagw$.dlg@40tude.net>
<heilff$36b$3@news.onet.pl> <1hekz1pir2nel.1jy5d8nieugq8$.dlg@40tude.net>
<hej68d$ht9$1@news.onet.pl>
<1qgphh3zsgjsf$.1ucxf4ud4fpr4$.dlg@40tude.net>
<hej8fa$oj8$1@news.onet.pl> <1vmybpldl50vi$.eaicd3sgp5ub.dlg@40tude.net>
<hejqf5$c2s$1@news.onet.pl> <qmmejira6ykp$.1jq56i1gs21wc$.dlg@40tude.net>
<heju5s$mjt$1@news.onet.pl>

Dnia Wed, 25 Nov 2009 19:48:29 +0100, Jadrys napisał(a):

> Cieszę się że choć w tym punkcie się zgadzasz..

Czy aby na pewno zrozumiałeś sens tego zdania "Dokładnie tak niewiele
[teoria o wchodzeniu w homoseksualizm pod wpływem alkoholu, namowy, dla
pieniędzy ma wspólnego z rzeczywistoscią], jak niewielu facetów to robi"?
Bo jednak wątpię...

> Jak napisałem.. - bzdety wyssane z palca.

Odpowiedz na moje pytanie: co mam powtarzać i po kim? Konkretnie.
--

Ikselka.