kampania

141. Data: 2009-11-26 23:53:07

Temat: Re: kampania
Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aicha wrote:
> xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
DDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

> Przynajmniej Ci nie wcina tego znaczka, tak jak ócz (oczów?;))
> Śmiech z szeroko zamkniętymi óczmi.

Wiem, jak się szeroko oczy komuś zamyka po rycersku. Juha z ócz jeno
spłynie! x|

michał

142. Data: 2009-11-26 23:54:09

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aicha wrote:

> Linuksa.

E... Linuksu.

michał

143. Data: 2009-11-27 16:09:01

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 27 Nov 2009 00:54:09 +0100, michal napisał(a):

> E... Linuksu.

Do kogo ta mowa?
http://www.linux.pl/
--

Ikselka.

144. Data: 2009-11-27 22:51:56

Od: Jadrys <C...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> Przeciętniakom nie.
> Ja potrafię sobie poradzić bez całego tego graficznego interfejsu też. I
> nie mów, ze Ty korzystasz z Linuxa w trybie tekstowym :->

Ależ skąd! Z trybu tekstowego zdarzyło mi się korzystać zaledwie parę
razy i to dawno temu.. Teraz nawet nie wiem czy dałbym radę.

145. Data: 2009-11-27 22:53:33

Od: Jadrys <C...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> Przykre, ale nic z tego: nie ustępuje się ze swojej działki tylko dlatego,
> że ktoś chce mieć taki sam adres :->

Dlaczego? Czy są jakieś racjonalne przyczyny takiej postawy?

> No. A homoseksualiści-działacze chcą zrobić z mojego małżeństwa odstępstwo
> od normy, a moim wnukom wtłoczyć do głów, że pingwin pingwina... itp :->

Myślę że oni nie chcą absolutnie nic zrobić z Twoim małżeństwem. No
niestety, rozumujesz tak jak większość homofobów. A jest to rozumowanie
błędne - nikt nie staje się homoseksualistą pod wpływem perswazji..

> One mają prawidłowe preferencje - są poślubione Najbardziej Stuprocentowemu
> Mężczyźnie Jakiego Znam :-)

Rozumiem. :-)

146. Data: 2009-11-27 22:57:08

Od: Jadrys <C...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> No ale masz jakąs konkretniejszą propozycję dla mnie, kogo MAM słuchać, nie
> zaś kogo NIE MAM słuchać?

Nie słuchać nikogo. Opierać się wyłącznie na swoich obserwacjach i
wyciągać prawidłowe wnioski. Wielce wskazane byłoby poznać osobiście
jakiegoś przedstawiciela owej mniejszości seksualnej i wypytać go o te
sprawy..

147. Data: 2009-11-28 00:11:33

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 27 Nov 2009 23:51:56 +0100, Jadrys napisał(a):

> Ależ skąd! Z trybu tekstowego zdarzyło mi się korzystać zaledwie parę
> razy i to dawno temu.. Teraz nawet nie wiem czy dałbym radę.

Np gdybyś miał awarię systemu, musiałbyś sobie przypomniec.
--

Ikselka.

148. Data: 2009-11-28 00:18:05

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 27 Nov 2009 23:57:08 +0100, Jadrys napisał(a):

> Nie słuchać nikogo.

Robię tak od... ho ho - dlatego kiedyś zaczęłam chodzić na religię, nawet
ksiądz się zdziwił, ale przeciez wyrzucić mnie nie mógł :-)

> Opierać się wyłącznie na swoich obserwacjach i
> wyciągać prawidłowe wnioski.

Więc komu mam pozostawic ocenę, czy są prawidłowe? - nie sobie?
;-PPP

> Wielce wskazane byłoby poznać osobiście
> jakiegoś przedstawiciela owej mniejszości seksualnej i wypytać go o te
> sprawy..

Ciągle nie rozumiesz, ze nie interesuja mnie ich sprawy intymne, poki sa
intymne. Te akurat znam - wystarczy trochę wyobraźni.
Jestem przeciwna ruchowi (nie ludziom zza ściany), który jest prowadzony
akurat nie przez zwyczajnych ludzi, a tych żądnych rozróby.
--

Ikselka.

149. Data: 2009-11-28 21:45:36

Od: Jadrys <C...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> Np gdybyś miał awarię systemu, musiałbyś sobie przypomniec.

Teraz, we współczesnych Linuksach awarie już sie nie zdarzają. Ale
pamiętam to koszmarne wgrywanie binarnych sterowników do karty
graficznej. Po takiej operacji często grafika padała całkowicie, no i
trzeba było sobie radzić w trybie tekstowym.

150. Data: 2009-11-28 21:47:36

Od: Jadrys <C...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> Robię tak od... ho ho - dlatego kiedyś zaczęłam chodzić na religię, nawet
> ksiądz się zdziwił, ale przeciez wyrzucić mnie nie mógł :-)

To tym bardziej dziwne - samej wymyślać te wszystkie mity na temat
homoseksualizmu.

> Więc komu mam pozostawic ocenę, czy są prawidłowe? - nie sobie?
> ;-PPP

Tak sobie, swojemu zdrowemu rozsądkowi.

> [...]
> Jestem przeciwna ruchowi (nie ludziom zza ściany), który jest prowadzony
> akurat nie przez zwyczajnych ludzi, a tych żądnych rozróby.

Nie w tym rzecz, nie w ich intymnych sprawach.. Chodzi właśnie o ich
ruch, - dlaczego jesteś jemu przeciwna? Przecież oni tylko walczą o
swoje podstawowe prawa.

Re: Spierdalaj :-)
Re: **Jak wyjaśnić idiotce, że jej TŻ-cio jest durny i nam zwisa
Kim jest BLACHARA?
WIARA W MOC...
*kto jest za tym żeby sender poszedł po rozum do głowy?