kampania

11. Data: 2009-11-23 23:13:34

Temat: Re: kampania
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Jadrys wrote:

> Nic z tych rzeczy - nie jestem gejem ani nie pale wyrob�w tytoniowych.
> Czasem, sporadycznie tylko "marych�".. Ale nie znosz� osobnik�w kt�rzy
> czuj� "obrzydzenie" do drugiego cz�owieka - swego brata.. i to tylko z
> tego powodu �e �w ma inne, odmienne upodobania seksualne.
>
> --
> Kapitalizm jest chorob� (zaraz�) z kt�r� nale�y walczy�..
> Instaluj�c Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..

Nie przejmuj się Jadrysek, chorym psychicznie się przytakuje, bo i tak
nie zrozumie że krzywdzi innych ludzi , a przez następne 1000
wiadomości będziesz zmagał się z jego szałem. Smutne jest to, że
Chiron używa przemocy do własnego dziecka, aplikując mu chorobę
psychiczną. Chociaż z tego powodu piwinien być od rodziny izolowany
jak i od społeczeństwa, ciekawe co można zrobić ? A tu masz to jak
poważnym zaburzenie kończy się homofobia.
A innych i tak swoimi rzeczami nie przekona, bo widać jak autentyczny
np; u ciebie jest instynkt zdrowia.

\
Homofobia a patopsychologia
\
Jak wykazują badania psychologiczne, ryzyko wystąpienia homofobii
zwiększa się wraz z wysokimi wynikami na skali F (faszyzm) osobowości
autorytarnej [25]. Wyróżniono następujące korelaty homofobii (na
podstawie badań Hereka z 1984 i 1991 oraz Kite z 1991)[26]:
*.osoby homofobiczne z reguły nie poznały nigdy osobiście otwartego
geja lub lesbijki,

*.są bardziej skłonne do przyjmowania konserwatywnych ideologii
religijnych oraz tradycyjnych ról płciowych,
*.to częściej osoby starsze i mniej wykształcone.
\
Homofobia jako zaburzenie lękowe
\
Weinberg pod nazwą homofobia opisał obsesyjny lęk przed zetknięciem
się z osobami homoseksualnymi, lęk przed własnym homoseksualizmem oraz
byciem skategoryzowanym jako osoba homoseksualna. Homofobia w takim
rozumieniu stanowi partykularny rodzaj fobii izolowanej na równi z
innymi fobiami[27][28].
Information icon.svg Osobny artykuł:Teoria frustracji - agresji.

Homofobia może prowadzić do reakcji agresywnych skierowanych przeciwko
osobom homoseksualnym oraz homoseksualności jako
cechy....................

. Ten sam autor uważa, że homofobii towarzyszą zaburzenia paranoidalne
(schizofrenia paranoidalna, zaburzenia urojeniowe) które manifestują
się poprzez urojenia i halucynacje związane z osobami homoseksualnymi
[32]. Zdaniem Kantora, homofobi potrzebują terapii po pierwsze
dlatego, że jednym z objawów tego zaburzenia są zachowania
antyspołeczne względem osób homoseksualnych, po drugie dlatego, że
przejawiana przez nich nienawiść jest ograniczająca dla nich samych:
np. homofob prawdopodobnie miałby opory przed otrzymaniem pomocy od
lekarza-geja.

http://pl.wikipedia.org/wiki/Homofobia

12. Data: 2009-11-23 23:40:33

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Debili na tej grupie nigdy nie brakowało.
Nic nowego.

--
CB

13. Data: 2009-11-23 23:56:55

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jaracz" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
layer_embedded

> Do prymitywnych neandertalow z malym mozgiem i wielka geba ktorzy
> beznadziejnie utkneli w stereotypach.
Palenie papierosów skojarzono z gejowską miłością francuską. W założeniu- ma
wywołać u młodzieży heteroseksualnej (cirka 90%) wstręt do palenia poprzez
skojarzenia: palisz- jesteś homo.

> Nie dziel skory na niedzwiedziu. To ze syn jest dzisiaj "zdrowy" (rozumie
> nie homoseksualista) nie znaczy, ze nie zrobi cos co zdarzylo sie juz
> wiele wiele razy. W wieku srednim, zonaty i dzieciaty nagle zmieni swoje
> upodobania seksualne, porzuci rodzine i ozeni sie z jakims Jasiem,
> Wojtkiem czy innym Maciejem.
Ślub to związek kobiety i mężczyzny- póki co, jeszcze wciąż to obowiązuje.
Poza tym- jak często zdarzają się opisane przez Ciebie sprawy? I to w wieku
średnim? Pokaż mi link do strony traktującej o problemie homoseksualizmu-
żeby tam była opisana sytuacja człowieka w wieku średnim (a więc koło
czterdziestki), który zmienił orientację. Ile takich sytuacji zna medycyna?
Choć jeden?

> Pomijam juz fakt ze czesto ci ktorzy oficjalnie sa bardzo glosni
> przeciw,tak na prawde sa po uszy w tym przeciwko czemu wystepuja.
Ależ jeśli piszesz o mnie- ja nie występuję przeciw homoseksualistom. W
żadnym razie. Jestem tylko przeciw propagowaniu takich zachowań oraz polit-
poprawnemu rżnięciu głupa, że nikogo to nie brzydzi. Brzydzi- i każdy (nie
tylko neandertalczyk) ma prawo do swoich emocji. Jesteś faszystą- chcącym to
prawo ludziom odebrać?
--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

skarb.
- Waldemar Łysiak

siebie
Leopold Staff

14. Data: 2009-11-24 00:18:53

Od: Jaracz <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

15. Data: 2009-11-24 07:51:34

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Chiron <e...@o...eu> tak oto plecie:

> [...]
layer_embedded

> Jeśli ta kampania nie odwołuje się do naturalnego obrzydzenia do par

Idiotyzm. Słowo "gay" to także "radosny, wesoły, rozwiązły".
Ale jeśli ktoś patrzy przez homofobiczne okulary, nie dziwota że go brzydzi
papieros.
Jak w ogóle można wargami swymi obejmować coś tak przypominającego walec i
jeszcze zawartość tego wciągać? Jak dobrze, że dziadek Edi rzuca palenie!

Qra

16. Data: 2009-11-24 09:25:07

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Qrczak" <q...@g...pl>
> [...]

> jeszcze zawartość tego wciągać? Jak dobrze, że dziadek Edi rzuca palenie!

To już 5-ty dzień Pani Quro, gdy nie ujmuję swoimi wargami owalnego
przedmiotu przypominającego walec i 5-ty dzień nie wciągania w siebie
jego zawartości.
Z jednej strony "diabeł kusi" z drugiej strony "ciekawość obserwatora",
który czuje kuszenie, czuje zmiany organiczne i chce wiedzieć:
"kto tu culpa naprawdę rządzi": demon czy duch JA. :-)
Edward Robak* z Nowej Huty
~>°<~
miłośnik mądrości i nie tylko :)

17. Data: 2009-11-24 09:31:34

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jeszcze zawartość tego wciągać? Jak dobrze, że dziadek Edi rzuca palenie!

A Ty, Qrko? Jarasz jeszcze?
Qrko- tu nie chodzi o homofobiczne okulary. Ja stawiam tezę, że są pewne
rzeczy zupełnie naturalne- np obrzydzenie zdrowego człowieka na widok aktu
homoseksualnego. To nie homofobia. Jednak tresura politgramotna wytresowała
wielu ludzi tak, że teraz rozdzierają szaty i drą się "homofobia!" jak ktoś
o tym wspomni. Homofobia to nienawiść do homoseksualistów. IMHO przeciętny
heteroseksualny człowiek będzie się brzydził aktem homo- , ale nienawiści w
tym nie ma. Jak już wiele razy pisałem- co mnie to obchodzi, co mój sąsiad
robi z kolegami w swoim mieszkaniu? Nie ma powodu, żebyśmy sobie nie mieli
mówić "dzień dobry". Jednak przy postępującej homopropagandzie przeciętni
ludzie zaczną rzeczywiście nienawidzić homoseksualistów- i taki będzie jej
efekt. Być może nawet zamierzony.

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

skarb.
- Waldemar Łysiak

siebie
Leopold Staff

18. Data: 2009-11-24 10:08:16

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Robakks" <R...@g...pl>
> [...]

> który czuje kuszenie, czuje zmiany organiczne i chce wiedzieć:
> "kto tu culpa naprawdę rządzi": demon czy duch JA. :-)

Właśnie:
"kto tu culpa naprawdę rządzi": demon czy duch JA?. -- Edi

19. Data: 2009-11-24 11:01:55

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Chiron <e...@o...eu> tak oto plecie:

layer_embedded

> A Ty, Qrko? Jarasz jeszcze?

Gdyby to mnie taki młody jędrny chłopczyk w taki sposób zaproponował
papierosa, mogłoby mnie to podjarać.

> [...]
> wytresowała wielu ludzi tak, że teraz rozdzierają szaty i drą się
> "homofobia!" jak ktoś o tym wspomni. Homofobia to nienawiść do

Homofobia (od słów "homoseksualizm" i "fobia" z gr. ????? phóbos = strach) -
irracjonalny lęk przed zetknięciem się z przedstawicielami mniejszości
seksualnych, wstręt, nienawiść, wrogość wobec tych osób lub dyskryminowanie
ich ze względu na orientację psychoseksualną lub uznawanie heteroseksualizmu
za jedyną akceptowalną orientację seksualną.
[za wikipedią]

> [...]
> brzydził aktem homo- , ale nienawiści w tym nie ma. Jak już wiele razy
> pisałem- co mnie to obchodzi, co mój sąsiad robi z kolegami w swoim

Zapytam po raz pińcetny: czy homoseksualista = pedał?

Qra

20. Data: 2009-11-24 11:27:29

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Qrczak" <q...@g...pl> wrote in message

> Zapytam po raz pińcetny: czy homoseksualista = pedał?
>
> Qra

Czasem ciota...

Re: Spierdalaj :-)
Re: **Jak wyjaśnić idiotce, że jej TŻ-cio jest durny i nam zwisa
Kim jest BLACHARA?
WIARA W MOC...
*kto jest za tym żeby sender poszedł po rozum do głowy?