kapuha, ogorek, kiszonka i kwas

1. Data: 2003-02-01 06:43:02

Temat: kapuha, ogorek, kiszonka i kwas
Od: "jacek" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie!

Prosba - moze sie myle, ale ta grupa to nie pl.sci.pedagogika i uczyc nikogo
kultury, retoryki itd nie trzeba.
Jak komus sie czyjes wypowiedzi nie podobaja to moze niech nauke kultury
albo czegokolwiek innego w zaleznosci od potrzeby przeniosa na prv.
Dodatkowo istnieje opcja w wiekszosci czytnikow usnetu by filtorwac
niechcianego nadawace. I po klopocie.

jacek

PS. Ja nikogo nie mam zamiaru tutaj nic uczyc, po prostu chcialbym by to
byla grupa o psychologii.

1. Data: 2003-02-01 07:34:27

Temat: Re: kapuha, ogorek, kiszonka i kwas
Od: "davido" <d...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jacek" <j...@w...pl> napisał w wiadomości

czegokolwiek innego w zaleznosci od potrzeby przeniosa na prv

masz rację - zbiór kilku cennych wskazówek poszedł na prv.

dav

1. Data: 2003-02-01 08:20:58

Od: "d.v." <d...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przeciez to proste. (Jesli urzywasz outlooka) Otwórz wiadomosci/ naste pnie
ZABLOKUJ NADAWCE - i wiecej KAPUHY postow nie zobaczysz, wszystkie
poznikaja. (oczywiscie wczesniej zaznacz dowolna wypowiedz kapuhy)

1. Data: 2003-02-01 10:37:28

Od: "Kacper Cieśla \(COMBOY\)" <c...@p...sobie.o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
| albo czegokolwiek innego w zaleznosci od potrzeby przeniosa na prv.
| Dodatkowo istnieje opcja w wiekszosci czytnikow usnetu by filtorwac

Popieram, jak ktoś nie chce to zawsze można PLONKnąć i nie trzeba masy
nowych postów na pokazywanie jak to kacpuha zle robi. Dziewczyna chce
porozmiawiac z ludzmi, mysle ze dobrze ze zdecydowala sie na usenet a nie
siedzi godzinami na IRCu (a może siedzi, nie wiem.. ). Jak komus sie nie
podobaja moje posty to niech sobie mnie tez PLONKnie, ja osobiscie czuje sie
lepiej, gdy czytaja mnie tylko Ci ludzie ktorzy chca, a nie Ci ktorym
narzuca to czytnik :]

--
Pozdrawiam - COMBOY;
WWW: http://www.programuj.com;

1. Data: 2003-02-01 10:57:33

Od: "Bacha" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kacper C. (COMBOY) napisał w wiadomości news:b1g80r$5et$1@news.tpi.pl...

> Dziewczyna chce
> porozmiawiac z ludzmi,

No pewnie. Też jestem za. Mnie tam ekspresja Kapuhy zachwyca.
Też taka byłam. Bosz! Ile to już lat.
Olej Kapustko i szalej!
Niech żyją Comboye! ;)

Bacha.

1. Data: 2003-02-01 11:03:38

Od: "Kacper Cieśla \(COMBOY\)" <c...@p...sobie.o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bacha" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

| No pewnie. Też jestem za. Mnie tam ekspresja Kapuhy zachwyca.
| Też taka byłam. Bosz! Ile to już lat.
| Olej Kapustko i szalej!
| Niech żyją Comboye! ;)

No i to jest właśnie to czym usenet różni się od różnych pogaduszek.
Wyrażasz _swoje_ poglądy, choć widzisz że są ludzie którzy mają inne i
słyszysz że jednak ktoś się z Tobą zgadza. Że nie jesteś sam(a). Za to cenie
grupy dyskusyjne :) No i oczywiście teraz nie wypada mi powiedzieć nic
innego jak:
Niech żyje Bacha ! I Kapuha też niech sobie z nami żyje :)

1. Data: 2003-02-01 12:37:09

Od: Mema <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sat, 1 Feb 2003 12:03:38 +0100 user COMBOY\ napisał(a) newsa
<b1g9hi$mgm$1@news.tpi.pl> a ja na to:

> Niech żyje Bacha ! I Kapuha też niech sobie z nami żyje :)

oraz: niech żyje demokracja i wolność słowa :)

ta grupa jest grupą dyskusyjną, czyli mozna a moze nawet należy (?)
wyrażać tutaj swoje poglądy. A ponieważ nie jest grupą moderowaną, moze
sobie te poglądy wyrazać kto chce: pole, las, kapuha i kwas ;)
ja też.
Wyrażajmy się i uwazajmy, by się nie obrażac nawzajem i nie oceniać.

mema

1. Data: 2003-02-01 13:53:20

Od: "Greg" <o...@f...sos.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

"jacek" w news:b1fq8r$4qe$1@news.tpi.pl napisał(a):

> Ja nikogo nie mam zamiaru tutaj nic uczyc, po prostu
> chcialbym by to byla grupa o psychologii.

Faktycznie zaczyna sie robic niezbyt przyjemnie. IMHO nie to podejscie :-(

Greg
Serwis PSPHome - http://www.psphome.htc.net.pl
Z psychologia jedyne co mam wspolnego to to, ze jestem czlowiekiem.

1. Data: 2003-02-01 13:57:30

Od: "Greg" <o...@f...sos.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Mema" w news:b1geu1$797$1@news.tpi.pl napisał(a):

> Wyrażajmy się i uwazajmy, by się nie obrażac
> nawzajem

Wlasnie, wlasnie.

> i nie oceniać.

A to jest IMHO niewykonalne ;-) Oceniamy zawsze. Gdybysmy jakos czlowieka
(lub czegokolwiek) nie zaszufladkowali nie bylibysmy w stanie go
zapamietac. Idzie jeno o to, aby czlowieka w danej szufladce nie
umieszczac juz na stale. Co rusz trzeba ocene aktualizowac.

1. Data: 2003-02-01 14:12:09

Od: "Viadro" <u...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ZABLOKUJ NADAWCE - i wiecej KAPUHY postow nie zobaczysz, wszystkie
> poznikaja. (oczywiscie wczesniej zaznacz dowolna wypowiedz kapuhy)

to tak jakby śmiecia pod dywan sprzątnąć , a tu trzeba jednak go wywalić!!!

poegzystuje kilka dni może tydzień i sam zwieje jak thebil i inni tego
pokroju

kapucha out. Kto jest za?
stupor/szał - anksjolityki, jakie ?
stupor/szał - anksjolityki, jakie ?