kapusniak a MM

1. Data: 2006-04-14 18:57:55

Temat: kapusniak a MM
Od: "a...@p...onet.pl" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc

Probuje schusc i od miesiaca wykluczylem produkty wg MM
niestety efekty sa mizerne 1kg spadku masy ciala

wcinam - bo lubie :) - nagminnie robiony na karkowce kapusniaczek
teraz pytanie - czy marchewka ktora jest zawarta w kapuscie kiszonej mi
szkodzi?
tak na oko jest jej ponizej 1% w tym co laduje do gara ale jednak jest
jakie jest wasze zdanie??

2. Data: 2006-04-14 19:35:01

Temat: Re: kapusniak a MM
Od: <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> szkodzi?
> tak na oko jest jej ponizej 1% w tym co laduje do gara ale jednak jest

Oblizuje sie na sama mysl o karkowce, reszte bym sobie darowal.....:)))
Marchewka gotowana ma ogromny indeks glikemiczny, nie musi ale moze
szkodzic.
Pozdrawiam swiatecznie Jurek M.

3. Data: 2006-04-14 20:57:08

Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

j...@n...pl pisze:

> Marchewka gotowana ma ogromny indeks glikemiczny

I co z tego, skoro zawiera raptem kilka procent weglowodanow? Nie
wystarczy czytac, trzeba jeszcze rozumiec to, co sie czyta :)

4. Data: 2006-04-14 21:21:04

Od: Are <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marcin 'Cooler' Kuliński napisał(a):

> I co z tego, skoro zawiera raptem kilka procent weglowodanow? Nie
> wystarczy czytac, trzeba jeszcze rozumiec to, co sie czyta :)

Piszesz do "optymalnego" z dyplomem "Doradcy ZO".

Mysle ze nic z tego nie bedzie ;-(

5. Data: 2006-04-15 01:29:44

Od: " Jeff" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<j...@n...pl> napisał(a):

> Użytkownik <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Oblizuje sie na sama mysl o karkowce, reszte bym sobie darowal.....:)))

To identycznie Pan Szanowny reaguje jak moj Ciapek na widok pelnej miski,
..z tym, ze on dodatkowo merda jeszcze.... ogonem.

> Marchewka gotowana ma ogromny indeks glikemiczny, nie musi ale moze
> szkodzic.

Pan dr Jan Kwasniewski MD twierdzi, ze to nie ma znaczenia jezeli przestrzega
sie dokladnie jego diety.... i tutaj Pana zaskocze, ale on ma tutaj racje.

Indeks glicemiczny nie ma ABSOLUTNIE zadnego znaczenia przy takiej ilosci
weglowodanow jaka on zaleca w swojej diecie.
...No coz, ale widze ze Pan nie rozumie jego diety, bo sam jej po prostu nie
stosuje.

> Pozdrawiam swiatecznie Jurek M.

Hmm.....Pan swietuje????
... Czyzby to bylo swieto ustanowione przez rabinow, przybyszy z kosmosu....
a moze tylko OSBO???

-------
Jeff

6. Data: 2006-04-15 06:13:19

Od: <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " Jeff" <j...@g...pl> napisał w wiadomości

> Hmm.....Pan swietuje????
> ... Czyzby to bylo swieto ustanowione przez rabinow, przybyszy z
> kosmosu....
> a moze tylko OSBO???
>
> -------
> Jeff

Myslalem, ze w jakims tam nastroju swiatecznym wypada nie schodzic ponizej
pewnego poziomu.
Pozdrawiam swiatecznie Jurek M....:)))

7. Data: 2006-04-15 12:07:34

Od: " Jeff" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<j...@n...pl> napisał(a):

> Użytkownik " Jeff" <j...@g...pl> napisał w wiadomości

> Myslalem, ze w jakims tam nastroju swiatecznym wypada nie schodzic ponizej
> pewnego poziomu.
> Pozdrawiam swiatecznie Jurek M....:)))

No coz, ja nie jestem zwolennikiem zasady: Panu Bogu swieczke a diablu ogarek.
....wiec rzeczywiscie to troche inny poziom...he,he, he

-----
Jeff

8. Data: 2006-04-15 15:28:58

Od: <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ogarek.
> ....wiec rzeczywiscie to troche inny poziom...he,he, he

Bardzo przykro mi sie zrobilo, poniewaz jestem czlowiekiem wierzacym, z
zachowaniem wszelkich tradycji katolickiego swieta.
Mimo wszystko serdecznie i swiatecznie pozdrawiam.
Jurek M.

Spring Sale
Sprzedam preparat Tight!: spalacz tluszczu
CLA
ryż kasza a odchudzanie
A jak przytyć