Sprzedam preparat Tight!: spalacz tluszczu

1. Data: 2006-04-13 12:59:21

Temat: Sprzedam preparat Tight!: spalacz tluszczu
Od: "loomer" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Sprzedam 1 otwarte opakowanie preparatu Tight!(
http://suple.us/index.php?cmd=2&id=136 ). Z 60 kapsulek zuzylem zaledwie 2,
wiec pozostalo 58.

Cena rynkowa ca. 130 PLN, moja propozycja 100 +koszty przesylki (mozna
negocjowac)

Kontakt: n...@p...onet.pl

2. Data: 2006-04-13 15:45:55

Temat: Re: Sprzedam preparat Tight!: spalacz tluszczu
Od: "vegi" <v...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

100zl heheh dobre, chcesz to wkleje tu link gdzie mozna go kupic za 90zl

3. Data: 2006-04-13 16:23:13

Od: "loomer" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

No to wklej! Smialo!

4. Data: 2006-04-13 18:51:09

Od: "tomek" <s...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "loomer" <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Witam!
>
> Sprzedam 1 otwarte opakowanie preparatu Tight!(
> [...]

witam,

mozesz zdradzic dlaczego sprzedajesz?
jakies efekty uboczne, ktore Ci sie nie spodobaly ?

5. Data: 2006-04-13 19:19:55

Od: "loomer" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej!
Mam niestety wiele uczulen i najwyrazniej preparat ten zawiera cos, co
wywolalo u mnie reakcje alergiczna: wysypke. Dlatego odstawilem preparat.

Pozdrawiam

CLA
ryż kasza a odchudzanie
A jak przytyć