karnisze

1. Data: 2004-12-01 12:15:18

Temat: karnisze
Od: "pamana" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam
mam okna do sufitu i problem z karniszami ,widzialm gdzies na foto takie
otwierane karnisze jak okna ale w sklepach dziwnie na mnie patrzą gdy o tym
mówię ,macie jakis pomysł?
pzdr
p.

1. Data: 2004-12-01 12:28:08

Temat: Re: karnisze
Od: "Musta" <mustaf[antyspam]a8@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> mam okna do sufitu i problem z karniszami ,widzialm gdzies na foto takie
> otwierane karnisze jak okna ale w sklepach dziwnie na mnie patrzą gdy o

do samego sufitu - bo ja mialem np 3cm luzu i znalazlem takie plaskie
plastikowe przykrecane do sufitu o grubosci 2cm

zawsze mozna podkuc tynk na syficie na np 2cm i wpuscic karnisz tak zeby nic
nie wystawalo

musta

1. Data: 2004-12-01 15:14:10

Od: "pamana" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> do samego sufitu - bo ja mialem np 3cm luzu i znalazlem takie plaskie
> plastikowe przykrecane do sufitu o grubosci 2cm

tez mam takie płaskie obrzydliwki plastikowe ale chce miec ładne karnisze
dlatego pytam.
co do wykucia takiej rynienki to sama tego nie zrobie a mam dosysc
pseudofachmanów:)
pzdr
p.

1. Data: 2004-12-02 10:54:21

Od: "Musta" <mustaf[antyspam]a8@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> tez mam takie płaskie obrzydliwki plastikowe ale chce miec ładne karnisze
> dlatego pytam.

jak ty na moj karnisz mowisz "obrzydliwek" to ja ci zycze powodzenia z
innymi cud karniszami.

musta

1. Data: 2004-12-02 14:45:16

Od: "pamana" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> jak ty na moj karnisz mowisz "obrzydliwek" to ja ci zycze powodzenia z
> innymi cud karniszami.

mówie na swoje karnisze obrzydliwek bo sama mam takie twóje moga być
przepiekne ;)
p.

1. Data: 2004-12-02 15:01:08

Od: "Musta" <mustaf[antyspam]a8@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> mówie na swoje karnisze obrzydliwek bo sama mam takie twóje moga być
> przepiekne ;)

moje musza byc przepiekne! :-)

spoko, ale boje sie ze bedziesz miala trudno, ja myslalem tez o systemie z
linka stalowa ale mnie tez sie tam nie miesci

musta

1. Data: 2004-12-02 19:10:28

Od: "pamana" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> spoko, ale boje sie ze bedziesz miala trudno, ja myslalem tez o systemie z
> linka stalowa ale mnie tez sie tam nie miesci

własciwie pytalam czytso teoretycznie bo za chwile wymieniam okna i pozbede
sie tych wstrętnych firan i zasłon :)na rzecz żaluzji.
jak znajde cos ciekawego to dam ci znac .
pzdr
p.

1. Data: 2004-12-03 14:37:28

Od: "Mała" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> własciwie pytalam czytso teoretycznie bo za chwile wymieniam okna
I problem będzie z głowy. Też miałam takie okna do sufitu i karnisz plastikowy
mieścił się owszem ale już bez tych zapinek niestety...
Niedawno wymieniłam okna i karnisza w ogóle nie zamierzam mieć bo mam rolety,
ale spokojnie by się zmieścił. Okna PCV maja dość szerokie ramy i odległość
między otwartym skrzydłem okiennym a sufitem oscyluje wokół 5 centymetrów.

Pozdrowienia,
Mała

Jak urządzić sypialnie ?
Okazja na deske Barlinecką już od 68zł brutto/m2 [spam]
sklep internetowy Maximedia???
tani zlew
Mieszkania/pokoje na wynajem.