tani zlew

1. Data: 2004-11-30 22:04:38

Temat: tani zlew
Od: Grzegorz Prędki <k...@l...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam
powoli przymierzam sie do kupowania sprzetow do kuchni. W zwiazku z tym,
ze praktycznie wszystkei naczynia beda zmywane w zmywarce wiec zlew
bedzie pelnil glownie funkcje dekoracyjna:) Wymyslilem sobie wiec, ze
chcialbym zlew pod kolor frontow mebli (zielony). Sek w tym, ze takie
cudo kosztuje jakies 1500zl. Czy znacie jakiegos producenta (najlepiej
zeby mial strone www) ktory produkuje takie zlewy - oczywiscie gorszej
jakosci niz np. Franke, tylko zeby mozna je bylo kupic w tym zielonym
kolorze :)

1. Data: 2004-12-01 07:26:32

Temat: Re: tani zlew
Od: "ksdrs" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Grzegorz Prędki" <k...@l...com> napisal w
wiadomosci news:coir0p$soq$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Wymyslilem sobie wiec, ze
> chcialbym zlew pod kolor frontow mebli (zielony).

Wiec moze to:
http://www.zlewozmywak.com.pl/index.php?mod=index/sz
czegoly/1630
Do tego baterie dostaniez za 1zl (chyba ze juz sie skonczyla promocja).
Po moich ostatnich zakupach sklep moge polecic z czystym sumieniem.

ksdrs

1. Data: 2004-12-01 08:45:33

Od: "Jarek P." <jarek.p@spam_jest_beee_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Grzegorz Prędki" <k...@l...com> wrote in message
> [...]
ze
> chcialbym zlew pod kolor frontow mebli (zielony). Sek w tym, ze

Jakiś czas temu, jak szukałem zlewu dla siebie, też mi się marzył taki
fragranitowy, ostrzegano mnie wtedy z licznych stron, żeby tych nie
kupowac tanich, bo to się bardzo mści potem. Zmywarka zmywarką, ale do
zlewu zawsze się coś wkłada, zwykle właśnie rzeczy dla zmywarki
kłopotliwe: duże gary itp.

J.

1. Data: 2004-12-01 09:28:41

Od: "Andrzej R_" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

tez polecam
super sklep

1. Data: 2004-12-01 09:29:41

Od: "Andrzej R_" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

a pozniej przy okazji tej dyskusji dostalo mi sie po d.... ze nie wkladam
wszystkiego do zmywarki
od tego czasu ze zlewu prawie w ogole nie korzystam :)

1. Data: 2004-12-01 09:36:02

Od: Hanka Skwarczyńska <anias@[asiowykrzyknik]wasko.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Andrzej R_" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
> [...]przy okazji tej dyskusji dostalo mi sie po d.... ze nie
> wkladam wszystkiego do zmywarki
> od tego czasu ze zlewu prawie w ogole nie korzystam :)

Pamiętaj, Twoja żona jest istotą zbyt delikatną, żeby prać, prasować,
gotować i sprzątać! Żonie należy zapewnić wygodną kanapę, lekkie przekąski i
miłą lekturę, zwracać się do niej wyłącznie miłymi słowami i co najmniej raz
w tygodniu kupować kwiaty!

Pozdrawiam ;)
H. (no co, warto spróbować)
--
Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek

1. Data: 2004-12-01 09:49:17

Od: "Jarek P." <jarek.p@spam_jest_beee_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Hanka Skwarczyńska" <anias@[asiowykrzyknik]wasko.pl> wrote in message

> [...]
przekąski i
> miłą lekturę, zwracać się do niej wyłącznie miłymi słowami i co

Twoja wypowiedź jest tendencyjna!

;-P

J. (z fotela, w gaciach, z brzuszydłem przykrytym wiadomościami
sportowymi, z piwskiem w jednej łapie i pilotem od TV w drugiej)

1. Data: 2004-12-01 10:13:53

Od: Hanka Skwarczyńska <anias@[asiowykrzyknik]wasko.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jarek P." <jarek.p@spam_jest_beee_gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:cok42u$okp$1@news.mch.sbs.de...
> [...] J. (z fotela, w gaciach, z brzuszydłem przykrytym
> wiadomościami sportowymi

E, to jeszcze nie tak źle. Znam takich, co do sportu muszą dołożyć
ogłoszenia motoryzacyjne.

> z piwskiem w jednej łapie i pilotem od TV w drugiej)

Brakuje kapci i golonki.

Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek
KOTY. KOTY SĄ MIŁE.

1. Data: 2004-12-01 10:20:13

Od: "Jarek P." <jarek.p@spam_jest_beee_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Brakuje kapci i golonki.

Golonki nie lubię, ale kapcie rzecz jasna dołożę. Takie filcowe, z
"noskami" (a'la Kiepski) :-)
I sam już nie wiem, jak tą dyskusję spowrotem do zlewu sprowadzić ;-)

J.

1. Data: 2004-12-01 10:21:53

Od: Hanka Skwarczyńska <anias@[asiowykrzyknik]wasko.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jarek P." <jarek.p@spam_jest_beee_gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:cok5su$25g$1@news.mch.sbs.de...
> [...] kapcie rzecz jasna dołożę. Takie filcowe, z
> "noskami" (a'la Kiepski) :-)
> I sam już nie wiem, jak tą dyskusję spowrotem do zlewu sprowadzić ;-)

Mam wrażenie, że właśnie w tej chwili sama się sprowadziła, acz może
niekoniecznie we właściwym kontekście.

Pozdrawiam
H. ("tata, daj na czekoladę, bo powiem mamusi!")
--
Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek

Mieszkania/pokoje na wynajem.
Czym usunąć rysy z czarnej, plastikowej obudowy telewizora?
Wzrost ceny mieszkania
Wkład kominkowy
Pralka Ariston czy Indesit