Wzrost ceny mieszkania

1. Data: 2004-11-30 13:49:10

Temat: Wzrost ceny mieszkania
Od: "js18" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam Szanownych Grupowiczów
W ubiegłym roku (sierpien) kupiłem na rynku wtórnym mieszkanie za 120 000 zl
(49 m2). Dzielac cene mieszkania przez metraz , cena 1 m2 mieszkania
wyniosła 2 448 zl. Teraz doradzam przy kupnie mieszkania, jako ktos
doswiadczony w tej materii:)) I mam na oku mieszkanie za 110 000 zł (35 m2).
Stosujac podobna metodę liczenia, cena 1 m2 mieszkania wynosi 3142, czyli o
28 proc. wiecej niz w ubieglym roku. Czy o tyle wzrosla cena mieszkania.
Jaka jest wasza opinia. Standard mieszkania, konieczne remonty sa
porównywalne. Czy mam podstawy, zeby jeszcze z ceny 110 000 cos utargować?
Czekam na Wasze opinie.
Dzieki

2. Data: 2004-11-30 14:20:38

Temat: Re: Wzrost ceny mieszkania
Od: "Boombastic" <b...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"js18" <j...@g...pl> wrote in message
> [...]
m2).
> Stosujac podobna metodę liczenia, cena 1 m2 mieszkania wynosi 3142, czyli
[cut]

Mieszkania małe zawsze mają wyższe ceny licząc z metra kwadratowego. Poza
tym od ubiegłego roku ceny mieszkań bardzo wzrosły.

3. Data: 2004-11-30 15:20:04

Od: "jha" <a...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "js18" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Jaka jest wasza opinia. Standard mieszkania, konieczne remonty sa
> porównywalne. Czy mam podstawy, zeby jeszcze z ceny 110 000 cos utargować?

Chłopie gdzieś ty to mieszkanie kupił?? 2500 za metr na rynku wtórnym to
rozbój w biały dzień!! Ja za 1250 zł/m2 uważam, że lekko przepłaciłem.

4. Data: 2004-11-30 15:36:20

Od: "Boombastic" <b...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Chłopie gdzieś ty to mieszkanie kupił?? 2500 za metr na rynku wtórnym to
> rozbój w biały dzień!! Ja za 1250 zł/m2 uważam, że lekko przepłaciłem.

Chyba piszesz z jakiegoś małego miasteczka, bo ceny mieszkań w dużych
miastach mogłyby cię zabić. W Wawie ceny 2500 zł/m2 to super, hiper okazja,
najczęsciej na obrzeżach miasta.

5. Data: 2004-11-30 15:43:31

Od: "Mariusz Wołek" <m...@l...nie-spamuj.pl> szukaj wiadomości tego autora

"jha" <a...@a...com> wrote in message

> Użytkownik "js18" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
>

> Chłopie gdzieś ty to mieszkanie kupił?? 2500 za metr na rynku wtórnym to
> rozbój w biały dzień!! Ja za 1250 zł/m2 uważam, że lekko przepłaciłem.

No tak, Nowy Sącz jak mniemam. Zobacz sobie www.abc-nieruchomosci.pl jakie
są ceny w Krakowie

Zaslav

6. Data: 2004-11-30 15:45:03

Od: "Kometa" <k...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

jha wrote:
> Chłopie gdzieś ty to mieszkanie kupił?? 2500 za metr na rynku wtórnym
> to rozbój w biały dzień!! Ja za 1250 zł/m2 uważam, że lekko
> przepłaciłem.

Tia, u mojej rodziny w Raciborzu, ceny sa do 1000 zl za metr ;-) Ale juz we
Wroclawiu ponad 2000 zl to standard :-)

7. Data: 2004-11-30 16:23:23

Od: "jha" <a...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

> No tak, Nowy Sącz jak mniemam. Zobacz sobie www.abc-nieruchomosci.pl jakie
> są ceny w Krakowie

witam zgadza sie Nowy Sącz, wiem jakie są w Krakowie, wiele lat tam
mieszkałem, ale te ceny to przecież chore za używane mieszkanie za tyle to w
Krakowie można nowe kupić, widziałem kilka miesięcy temu takie nachalne
reklamy na rynku, no były też za 3000 $ za metr ale to juz inna bajka, u nas
też można dać 3000 za metr (N.Sącz).
No to Warszawiakom współczuje :( no zarobki co prawda też nie takie jak u
mnie ale mimo to to przesada

8. Data: 2004-11-30 16:24:59

Od: "jha" <a...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

.

> Tia, u mojej rodziny w Raciborzu, ceny sa do 1000 zl za metr ;-) Ale juz
we
> Wroclawiu ponad 2000 zl to standard :-)

wiem , kumpel za nówkę w mysłowicach płacił poniżej 1000 za metr gdy u nas
nówki chodziły po 2- 2,2 tyś za metr (około 3 lata temu)

9. Data: 2004-11-30 16:28:08

Od: "jha" <a...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

> Chyba piszesz z jakiegoś małego miasteczka, bo ceny mieszkań w dużych
> miastach mogłyby cię zabić. W Wawie ceny 2500 zł/m2 to super, hiper
okazja,
> najczęsciej na obrzeżach miasta.

współczuje :(
A tak z innej beczki z kąd się biorą te ceny?
U mnie (Nowy Sącz) też za nówki krzyczą 2500 ale brak chętnych za takie
ceny. Przeważnie kończy się na 2 - 2,2 k /m2

10. Data: 2004-11-30 17:16:42

Od: "Mariusz Wołek" <m...@l...nie-spamuj.pl> szukaj wiadomości tego autora

"jha" <a...@a...com> wrote in message

> okazja,
>
> współczuje :(
> A tak z innej beczki z kąd się biorą te ceny?

Z jednej strony masz podaż z drugiej popyt. To się nazywa wolny rynek -
stąd.

Zaslav

Wkład kominkowy
Pralka Ariston czy Indesit