Wypaczona podłoga - co jest grane?

1. Data: 2004-11-30 10:37:45

Temat: Wypaczona podłoga - co jest grane?
Od: "RBIRD" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Czy ktoś moze mi powiedziec z jakiego powodu pewnego pięknego dnia wypchało
mi kafelki w pokoju.
Dom stoi ok. 5lat. Rury c.o. w wylewce, położone na to kafle a na koniec
gruba wykładzina.
W pozostałych pokojach jest podabnie ale tam na szczeście wszystko jest ok.
Pomieszczenia poniżej są nieogrzewane ale raczej różnica temp nie jest aż
tak duża żeby tak to mogło pracować.
Woda raczaj też odpada bo tam jest po pierwsze raczej suchutko, 2. nie ma co
pęcznieć i nie ma też temperatur poniżej 0.
Nie mam zielonego pojęcia o co chodzi
Będę wdzięczny za wszelkie suestie

1. Data: 2004-12-01 07:25:19

Temat: Re: Wypaczona podłoga - co jest grane?
Od: "rpm" <r...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

może rura ci pękła.

Robert

1. Data: 2004-12-01 23:14:51

Od: "Mach" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> co
> pęcznieć i nie ma też temperatur poniżej 0.

powodem mogla byc roznica temperatur i brak dylatacji w szlichcie.
niemniej jest jeden srodek do naprawiania takich rzeczy zwie sie Soprodur i
mozna go wpompwac pod szlichte (tam sie rozplynie -jak mleko - i zwiaze w
kilka godzin) lub wlac pod plytki jezeli jest pod nimi pustka.
call www.sopro.pl tam ci wszystko powiedza

PS widzialem rzad kafelkow, ktory wstal bo na swieta wylaczone bylo
ogrzewanie a po swietach wlaczone w jednym pokoju (kafle wstaly w tym obok),
tam minusa tez nie bylo, a jednak..

Pozdr
Mach

1. Data: 2004-12-02 08:48:50

Od: "RBIRD" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> PS widzialem rzad kafelkow, ktory wstal bo na swieta wylaczone bylo
> ogrzewanie a po swietach wlaczone w jednym pokoju (kafle wstaly w tym

Niestety chyba masz rację
Wielkie dzięki za adres
Pzdr
RBIRD

Zelmer Wodnik Duo vs. Rainbow [dlugie]
czym uszczelnic cieknaca rure
Zanim przyjda okrasc Twoj dom.....[długie]
Bezpiecznik Fael B16, a Fael C16 ?
Jak najszybciej osuszyć nowe mieszkanie