karta N+ (??)

1. Data: 2006-07-26 09:12:54

Temat: karta N+ (??)
Od: "Jacek Maria Jackowski" <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Mam pytanie, musialem sie wyprowadzic poza Warszawe, w
miedzyczasie zauwazylem, ze moja N+ juz jest nie wazna. Obecnie
nie mieszkam w Warszawie, nie pamietam co to byl za urzad, kolo
Arsenalu, gdzie zalatwialem ta sprawe. Czy mieszkajac pod
Warszawa, jezdzac codziennie do pracy do Warszawy dostane ta
karte czy jest ona tylko dla zameldowanych w Warszawie ? Czy nadal ja
mam zalatwic w tym urzedzie przy Arsenale czy moze mozna ja
dostac takze gdzie indziej.

Pozdrawiam,
Jacek Jackowski

2. Data: 2006-07-26 12:30:12

Temat: Re: karta N+ (??)
Od: "scorpio" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Prosze
http://www.niepelnosprawni.info/ledge/x/3550

3. Data: 2006-07-27 10:33:20

Od: "Jacek Maria Jackowski" <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

scorpio napisał(a):
> Prosze
> http://www.niepelnosprawni.info/ledge/x/3550

Czytam i mam wrażenie, że nie przysługuje mi ta karta z racji tego,
że nie jestem mieszkańcem Wawy, a w Brwinowie gdzie mieszkam to i tak
nie ma płatnych stref parkowania.

Jacek

4. Data: 2006-07-27 11:14:19

Od: "scorpio" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czytam i mam wrażenie, że nie przysługuje mi ta karta z racji tego,
że nie jestem mieszkańcem Wawy, a w Brwinowie gdzie mieszkam to i tak
nie ma płatnych stref parkowania.

Zgadzam sie z toba ale sam fakt posiadania karty parkingowej powinienen
upowaznac do parkowania na kopertach A ze kazde miasta rzadza wlasnymi
prawami sugerowalbym napisanie pisma o wydanie karty N+

5. Data: 2006-07-27 12:55:26

Od: "Jacek Maria Jackowski" <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

scorpio napisał(a):
> Zgadzam sie z toba ale sam fakt posiadania karty parkingowej powinienen
> upowaznac do parkowania na kopertach A ze kazde miasta rzadza wlasnymi
> prawami sugerowalbym napisanie pisma o wydanie karty N+

Na stronie, która podałeś były numery telefonów, wyjaśnili, że
rejonizacji nie ma żadnej i nie trzeba być mieszkańcem Warszawy.
Temat wyjaśniony więć EOT

Jacek

Karta Parkingowa - skąd?
pyt o zasilek i rente
Niepełnosprawni na polskiej Wikipedii
[market] sprzedam kolano 3R45 OTTO-BOCK do protezy
bo to Polska wlasnie