bo to Polska wlasnie

1. Data: 2006-07-20 17:32:51

Temat: bo to Polska wlasnie
Od: "Chudy" <chuudy[nospam]@poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

wlasnie przejrzalem zdjecia dot. absurdow architektonicznych...no comments
pzdrw
Tomek

http://www.niepelnosprawni.info/ledge/x/15933

2. Data: 2006-07-20 18:14:04

Temat: Re: bo to Polska wlasnie
Od: Paulla <h...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 20 lipiec (czwartek) o godz. 19:32, Chudy napisał(a) co następuje:

> wlasnie przejrzalem zdjecia dot. absurdow architektonicznych...no comments
> http://www.niepelnosprawni.info/ledge/x/15933

To jest śmiech na sali.
--
Nie jest sztuką pomylić się lecz naprawić swój błąd
Pozdrawiam

3. Data: 2006-07-21 07:35:20

Od: Adam Pietrasiewicz <n...@s...w.google.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 20 Jul 2006 20:14:04 +0200, Paulla <h...@g...com>
napisał:

> To jest śmiech na sali.

Adam Pietrasiewicz
Ogarnęła Cię lekka paranoja? Ktoś do listów ci zagląda?
http://www.paranoik.w.pl

4. Data: 2006-07-21 07:37:05

Od: Adam Pietrasiewicz <n...@s...w.google.pl> szukaj wiadomości tego autora

napisał:

> To jest śmiech na sali.

Przepraszam, za poprzednią, pustą wiadomość. Klikło mi się za wcześnie.

Chciałem jedynie zauważyć, że takie absurdy, to nie jest jakoś specjalnie
polska specjalność.

5. Data: 2006-07-21 08:18:50

Od: Paulla <u...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 21 lipiec (piątek) o godz. 9:37, Adam Pietrasiewicz napisał(a) co
następuje:

> Przepraszam, za poprzednią, pustą wiadomość. Klikło mi się za wcześnie.
ok zdarza się ;)
> Chciałem jedynie zauważyć, że takie absurdy, to nie jest jakoś specjalnie
> polska specjalność.
Muszę się z Tobą zgodzić, niestety

6. Data: 2006-07-21 14:07:24

Od: "Chudy" <chuudy[nospam]@poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adam Pietrasiewicz" <n...@s...w.google.pl> napisał w
wiadomości news:optc03f3aga29n3g@news.szukaj.w.google.pl...

> Chciałem jedynie zauważyć, że takie absurdy, to nie jest jakoś specjalnie
> polska specjalność.

Witam;
watpliwe to pocieszenie, ale pewnie zawsze jakies:).
A tak w ogole zdjecia pochodza z Polski, wiec to Polska wlasnie:)

pozdrawiam
Tomek

7. Data: 2006-07-21 14:15:25

Od: Adam Pietrasiewicz <n...@s...w.google.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 21 Jul 2006 16:07:24 +0200, Chudy <chuudy[nospam]@poczta.fm>
napisał:

> Witam;
> watpliwe to pocieszenie, ale pewnie zawsze jakies:).
> A tak w ogole zdjecia pochodza z Polski, wiec to Polska wlasnie:)

Problem w tym, że istnieje pewna część ludzi, którzy są przekonani, że to
tylko w Polsce mamy jakieś idiotyzmy i bezmyślność. Zapewniam, że nie....

Adam Pietrasiewicz
Ogarnęła Cię lekka paranoja? Ktoś do listów ci zagląda?
http://www.paranoik.w.pl

gdzie udac sie po zasilek pielegnacyjny
Dla niedosłyszących dzieci...
ciekawe