pyt o zasilek i rente

1. Data: 2006-07-24 11:28:45

Temat: pyt o zasilek i rente
Od: "M!ke" <s...@n...go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
po pierwsze mam pytanie takie. Ponoc miala byc podwyzka zasilkow piel.
cos w marcu o ile mnie pamiec nie myli a ja poki co dostaje zasilek w
tej samej kwocie czyli 144 pln. Ktos moze wie czemu jest tak jak jest.
Poczatkowo mialo niby byc z nadplata w czerwcu a tu nic.

a drugie pyt.
Mam rente socjalna i pracuje na etacie. Ile lat trzeba przepracowac zeby
miec mozliwosc zmiany renty soc. na pracownicza czy jak ona sie tam zwie?

pozdrawiam
M!ke

2. Data: 2006-07-24 11:56:25

Temat: Re: pyt o zasilek i rente
Od: Paulla <u...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 24 lipiec (poniedziałek) o godz. 13:28, M!ke napisał(a) co następuje:

> [...]
> tej samej kwocie czyli 144 pln. Ktos moze wie czemu jest tak jak jest.
> Poczatkowo mialo niby byc z nadplata w czerwcu a tu nic.

Dobrze napisane: ponoć miała być podwyżka, ale w chwili obecnej ja także
dostaję zasiłek piel. w wysokości 144 zł, a podwyżek jak nie było tak nie
ma więc chyba nici z wyższego zasiłku. A ja już liczyłam na więcej kasy,
ale się przeliczyłam niestety.

--
Nie jest sztuką pomylić się lecz naprawić swój błąd
Pozdrawiam

3. Data: 2006-07-24 12:24:31

Od: "LECH DUBROWSKI" <3...@3...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ma więc chyba nici z wyższego zasiłku. A ja już liczyłam na więcej kasy,

Podwyzka jest dla ty co wypracowali sobie rente

Leszek

4. Data: 2006-07-24 16:15:44

Od: Paulla <u...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 24 lipiec (poniedziałek) o godz. 14:24, LECH DUBROWSKI napisał(a) co
następuje:

> Podwyzka jest dla ty co wypracowali sobie rente
Dzięki za informacje.

5. Data: 2006-07-24 17:02:32

Od: "Piotr \"Gerard\" Machej" <g...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

M!ke napisał(a):
> Mam rente socjalna i pracuje na etacie. Ile lat trzeba przepracowac zeby
> miec mozliwosc zmiany renty soc. na pracownicza czy jak ona sie tam zwie?

Rentę z tytułu niezdolności do pracy. Zależy od Twojego wieku i wymaga
spełnienia kilku dodatkowych warunków. Więcej informacji masz na
stronie ZUS: http://www.zus.pl/swiadcze/emer001.htm

Tak z ciekawości - pobierasz rentę socjalną równocześnie pracując
na etacie? Nie zawiesili Ci renty, nie zgłosiłeś faktu
zatrudnienia, czy też zarabiasz poniżej progu?

Pozdrawiam,
Gerard

6. Data: 2006-07-24 19:22:21

Od: "M!ke" <s...@n...go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr "Gerard" Machej napisał(a):

> Tak z ciekawości - pobierasz rentę socjalną równocześnie pracując
> na etacie? Nie zawiesili Ci renty, nie zgłosiłeś faktu
> zatrudnienia, czy też zarabiasz poniżej progu?

ponizej progu

7. Data: 2006-07-24 20:14:07

Od: "scorpio" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> tej samej kwocie czyli 144 pln. Ktos moze wie czemu jest tak jak jest.
> Poczatkowo mialo niby byc z nadplata w czerwcu a tu nic.

Wszystko jest w porzadku
Nie bylo zadnych podwyzek zasilkow pielegnacyjnych
Byly podwyzki dodatkow pielegnacyjnych
Zasilki pielegnacyjne beda podwyzszone od wrzesnia
pzdr
scorpio

8. Data: 2006-07-25 03:48:07

Od: "Piotr Grela \(interpio\)" <i...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paulla" <u...@g...com> napisał w wiadomości
> [...]
Jeżeli będzie podwyżka renty socjalnej to będzie ona od września -
bo chyba od września, rozpoczyna się nowy okres zasiłkowy.

Mam rente socjalna i pracuje na etacie. Ile lat trzeba przepracowac zeby
miec mozliwosc zmiany renty soc. na pracownicza czy jak ona sie tam zwie?

Teraz renty inwalidzkie, są przyznawane głównie z tytułu niezdolności do pracy,
może być tak, że rentę inwalidzką dostaniesz np. na 1 rok lub wcale.

--
Pozdrawiam Piotrek

Zdecydowanie poznam bogatą Panią, wiek bez znaczenia, mile widziana chorowita.

9. Data: 2006-07-25 08:56:09

Od: Paulla <u...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 25 lipiec (wtorek) o godz. 5:48, Piotr Grela (interpio) napisał(a) co
następuje:

> [...]
> może być tak, że rentę inwalidzką dostaniesz np. na 1 rok lub wcale.

Chyba się pogubiłeś czytając posty, gdyż ja nie jestem autorką drugiego
pytania, ale nic nie szkodzi, pomyłka trafia się każdemu.

10. Data: 2006-07-25 12:35:31

Od: "Piotr Grela \(interpio\)" <i...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Chyba się pogubiłeś czytając posty, gdyż ja nie jestem autorką drugiego
> pytania, ale nic nie szkodzi, pomyłka trafia się każdemu.
> --
Masz rację, przepraszam. Dziś z rana strasznie zmęczony byłem.
Wczoraj pojechałem z Oleśnicy do Malczyc, odwiedzić chorego kolegę. W jedną stronę
do pociągu spokojnie, obsługa konduktorska pomogła w dostać się do pociągu,
w kasie Oleśnicy panie z całą uprzejmością dowiadywały się w centrali czy muszę
płacić bilet za handbika.

W drugą stronę, około godz. 20-21 stałem na peronie, pociąg sobie przyjechał
i pojechał, nikt z obsługi konduktorskiej nie wyjrzał i nie zapytał się
czy pomóc się dostać do pociągu.
Przedtem stałem koło dyżurnego ruchu i wołałem, żeby kanalia wyjrzała i nic.
Byłem na swoim tym wolnym handbiku i musiałem 7,5 godziny pedałować do domu.

--
Pozdrawiam Piotrek

Zdecydowanie poznam bogatą Panią, wiek bez znaczenia, mile widziana chorowita.

Niepełnosprawni na polskiej Wikipedii
[market] sprzedam kolano 3R45 OTTO-BOCK do protezy
bo to Polska wlasnie
gdzie udac sie po zasilek pielegnacyjny
Dla niedosłyszących dzieci...