kartony do przeprowadzki

1. Data: 2001-12-17 20:43:16

Temat: kartony do przeprowadzki
Od: "Radek Zablocki" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktoś może mi podpowiedzieć, gdzie można w Warszawie zdobyć/kupić solidne
kartony. Są mi potrzebne do przeprowadzki.

Pozdrawiam,

Radek

1. Data: 2001-12-18 09:39:39

Temat: Re: kartony do przeprowadzki
Od: "Grzegorz W. Fedorynski" <a...@z...mimuw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 17 Dec 2001, Radek Zablocki wrote:

> Czy ktoś może mi podpowiedzieć, gdzie można w Warszawie zdobyć/kupić solidne
> kartony. Są mi potrzebne do przeprowadzki.

Proponuję zapytać w większych sklepach. Wyrzucają tego ogromne ilości.
Trzeba tylko trafić na właściwą osobę, żeby nie zostać spławionym.

Pozdrawiam,

Alojzy

1. Data: 2001-12-18 19:42:33

Od: "vpw" <p...@p...one.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Grzegorz W. Fedorynski" <a...@z...mimuw.edu.pl> wrote in message
.mimuw.edu.pl...

> Proponuję zapytać w większych sklepach. Wyrzucają tego ogromne ilości.
> Trzeba tylko trafić na właściwą osobę, żeby nie zostać spławionym.
>
> Pozdrawiam,
>
> Alojzy

Przerabialem to w Geant na Pulawskiej. Tam maja malutka niszczarke do
kartonow wiec ich nie skladuja, ale wystarczy podejsc do informacji i Pani
napewno pozwoli ci zebrac je od osob, ktore wlasnie cos z nich ustawiaja na
polkach. Mnie wystarczyly dwie 15 minutowe wizyty i wyjezdzalem z wozkiem
pelnym kartonow.

pozdrawiam

vpw

spadający sufit