karty stalego klienta i bonusy z tym zwiazane:)

1. Data: 2005-10-19 16:35:25

Temat: karty stalego klienta i bonusy z tym zwiazane:)
Od: "siliana" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

sluchajcie, jak daja w jakims sklepie karte stalego klienta, to biore. same
znizki sa mily akcentem, ale nie ma to jak mile zaproszenie. najpierw mnie
spotkala mila niespodzianka, gdy z spehory dostalam 2-osobowe zaproszenie do
kina na najnowszy owczas francuski film, a teraz springfield mnie zaprasza
na najnowszy horror s. kinga:)

czy znacie wiecej takich punktow, ktorzy tak fajnie zachecaja klienta do
zakupow?:)

1. Data: 2005-10-19 17:03:13

Temat: Re: karty stalego klienta i bonusy z tym zwiazane:)
Od: Hektor <m...@N...alternatywa.net> szukaj wiadomości tego autora

"siliana" <t...@o...pl> napisał(a)
wnews:43566fac$0$5417$f69f905@mamut2.aster.pl:

> czy znacie wiecej takich punktow, ktorzy tak fajnie zachecaja klienta do
> zakupow?:)

O sklep rowerowy CI chodzi...ale w jakim miescie? :>

--
Pozdr. Hektor

1. Data: 2005-10-19 17:16:18

Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości <news:43566fac$0$5417$f69f905@mamut2.aster.pl>
siliana <t...@o...pl> pisze:

> [...]
> zaproszenie. najpierw mnie spotkala mila niespodzianka, gdy z spehory
> dostalam 2-osobowe zaproszenie do kina na najnowszy owczas francuski

A w jaki sposób sobie na to zasłużyłaś? Tzn. ile pieniążków u nich
zostawiłaś?
I na czym właściwie polega ta karta Sephory, bo mam ją od jakiegoś czasu, za
każdym razem ją okazuję i ani nigdy nie dostałam zniżki ani też nie
przyszedł do mnie żaden kupon rabatowy (jak np. z Marionnaud)

--
PozdrawiaM

1. Data: 2005-10-19 17:17:46

Od: "siliana" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hektor" <m...@N...alternatywa.net> napisał w wiadomości

> O sklep rowerowy CI chodzi...ale w jakim miescie? :>

nie chodzi mi o sklep rowerowy. nie ma znaczenia tez miasto, bo wiele
sklepow jest sieciowych i wystepuje w wielu miastach.

1. Data: 2005-10-19 17:22:04

Od: Katarzyna Kulpa <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nixe wrote:
> I na czym właściwie polega ta karta Sephory, bo mam ją od jakiegoś
> czasu, za każdym razem ją okazuję i ani nigdy nie dostałam zniżki ani
> też nie przyszedł do mnie żaden kupon rabatowy (jak np. z Marionnaud)

Marionnaud daje kupony? a czym trzeba sie zasluzyc i na ile
procent znizki?

-- kasica

1. Data: 2005-10-19 17:34:42

Od: "Asias" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nixe"
> A w jaki sposób sobie na to zasłużyłaś? Tzn. ile pieniążków u nich zostawiłaś?
Tez mnie to ciekawi, jak nie chcesz mowic jaka konkretnie kwota to powiedz
chociaz, ile kuponow rabatowych Ci wydali :-) Ja wybralam na razie dwa kupony,
ale bez gratisow o jakich piszesz.

> I na czym właściwie polega ta karta Sephory
Regulamin dostepny na ich stronie;
http://www.sephora.pl/klub/reg/
W skrocie: kazda zlotowka to punkt, 650 puntow to karta rabatowa upowazniajaca
do 10% znizki przy jednokrotnych zakupach.

> za każdym razem ją okazuję i ani nigdy nie dostałam zniżki
Mozesz sprawdzic ile masz puntow, to usluga rowniez dostepna przez ich www.

AsiaS
*Prawdziwa mądrość nie opuszcza głowy*

1. Data: 2005-10-19 17:50:36

Od: Zofia Rakowska <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Katarzyna Kulpa napisał/a w news:dj5vbt$qg7$1@inews.gazeta.pl:

> Marionnaud daje kupony?

Daje kartę stałej klientki. Na nią zbiera się punkty, za które
później przysyłają czek na 35zł (a ostatnio dostałam gratis czek na
70zł :))

> a czym trzeba sie zasluzyc i na ile procent znizki?

Zniżek w procentach nie ma, jest tylko czek. Dostaniesz go gdy
uzbierasz 100 punktów. Za każde 13 zł są 2 punkty. W dniu urodzin i w
okresie promocji liczą się podwójnie.

--
mips

1. Data: 2005-10-19 18:02:35

Od: "siliana" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nixe" <n...@f...peel> napisał w wiadomości

> A w jaki sposób sobie na to zasłużyłaś? Tzn. ile pieniążków u nich
> zostawiłaś?

a wlasnie akurat w tych 2 sklepach kupuje rzadko i nieregularnie - moze
chcieli mnie zachecic?:)

> I na czym właściwie polega ta karta Sephory, bo mam ją od jakiegoś czasu,
> za każdym razem ją okazuję i ani nigdy nie dostałam zniżki ani też nie
> przyszedł do mnie żaden kupon rabatowy (jak np. z Marionnaud)

zdaje sie, ze po wydaniu 650 zl (nie jednorazowo), dostajesz znizke 10% -
ale to niezaleznie od tego kina, co mi przyslali bilety.

1. Data: 2005-10-19 18:03:27

Od: "siliana" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Katarzyna Kulpa" <k...@h...pl> napisał w wiadomości

> Marionnaud daje kupony? a czym trzeba sie zasluzyc i na ile
> procent znizki?

ja sobie kiedys policzylam ze zeby dostac bodajze 35 zl znizki, musialabym
wydac 1200 zl:( to juz sephora i jej 650 zl jest dla mnie bardziej realne...

1. Data: 2005-10-19 18:06:41

Od: Katarzyna Kulpa <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zofia Rakowska wrote:

> Zniżek w procentach nie ma, jest tylko czek. Dostaniesz go gdy
> uzbierasz 100 punktów. Za każde 13 zł są 2 punkty. W dniu urodzin i w
> okresie promocji liczą się podwójnie.

strasznie to skomplikowane obliczeniowo, pewnie zeby blond klientki
sie nie mogly polapac;)

czyli jak wydam u nich 650 PLN, to dostane czek na 35 PLN?

-- kasica (ciemny blond, nie mylic z ciemna masa)

Ostrza do Philishave 7650 ?
allegro - Triumph, prośba o pomoc
perfumy oryginał
Fryzjer - Matrix - Warszawa
tusz, podkład, puder dla alergicznej cery