'kaska'

1. Data: 2004-11-08 09:48:05

Temat: 'kaska'
Od: "Asiunia" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam w domu psa, a jak pies, to wiadomo siersc, pokruszone jedzenie na
dywanie itd. Umyslilam sobie zatem zanabycie tzw. 'kaski' czyli szczotki na
kolkach. Szukalam w najwiekszych marketach typu Leroy, Media Markt itp.
Sprzedawcy wiedza o co chodzi, ale na stanie nie maja. Proponowano mi mopa
na goraco, froterko-odkurzacze, a ja potrzebuje zwyklej 'kaski'. Poradzono,
zeby zajrzec na bazar i popytac ruskich, nie wiem czy to dobry pomysl. Ktos
z grupowiczow wie moze, gdzie mozna nabyc to cudo?
A.

1. Data: 2004-11-08 10:03:06

Temat: Re: 'kaska'
Od: barney <barney@[WON]adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

ajrzec na bazar i popytac ruskich, nie wiem czy to dobry pomysl. Ktos
> z grupowiczow wie moze, gdzie mozna nabyc to cudo?

Zdecydowanie bazar

barney

1. Data: 2004-11-08 10:19:51

Od: "Jarek P." <jarek.p@spam_jest_beee_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Asiunia" <a...@w...pl> wrote in message
> [...]
itp.
> Sprzedawcy wiedza o co chodzi, ale na stanie nie maja.

Coś a'la Kaśka widziałem wczoraj w oszołomie (Auchanie znaczy się),
połowę od kaśki mniejsze, plastikowe, czerwone i z czterema
rolkoszczotkami. Bez kija. Niepozorne. I mało przekonywujące.
A Kaśkę wypisz wymaluj taką jak ta pamiętana z dzieciństwa - gdzies
niedawno widziałem na mur, ale niestety skleroza...

J.

1. Data: 2004-11-08 16:23:40

Od: Daniel Jakubowski <d...@S...pl> szukaj wiadomości tego autora

Asiunia napisal(a):

> [...]
> zeby zajrzec na bazar i popytac ruskich, nie wiem czy to dobry pomysl. Ktos
> z grupowiczow wie moze, gdzie mozna nabyc to cudo?

Widzialem taką tylko ze elektryczna jakis czas temu w katalogu
Szczecinskiego Selgrosu.

Daniel Jakubowski
| www.danieljakubowski.prv.pl | www.grupynews.prv.pl |

1. Data: 2004-11-09 09:00:31

Od: "Asiunia" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Daniel Jakubowski" <d...@S...pl> napisał w
wiadomości news:1jbhz40tucx5e.dlg@boncki.wolin.pl...
> Widzialem taką tylko ze elektryczna jakis czas temu w katalogu
> Szczecinskiego Selgrosu.

Dzieki wszystkim. Najciemniej pod latarnia. W centrum handlowym, rzut
beretem od domu, czekala na mnie nie 'kaska' tylko 'jasia' :-))
A.

TEKA - baterie i dozowniki
pralko-suszarka [help]
Szambo - ile za wywóz?