Re: kaspar hauser

Data: 2009-04-17 15:04:31
Temat: Re: kaspar hauser
Od: glob <r...@g...com>

Fragile napisał(a):
> Użytkownik "Fragile" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

> Oczywiscie daleka jestem od generalizowania. Dla niektorych owa "smietanka"
> moze rzeczywiscie byc na pierwszym miejscu, ale sa i tacy, ktorzy maja inne
> priorytety, sa i tacy, dla ktorych swiadomosc krzywdy innych ludzi
> przekresla lub
> przynajmnniej znacznie umniejsza wartosc ich wlasnych korzysci.
> I wreszcie sa ludzie, dla ktorych "smietanka" nie stanowi zadnej
> wartosci... :)
>
> Pozdrawiam,
> F.
A całkiem możliwe, że to wieś polska lubi komunizm,bo w tym kraju nie
było czegoś tego jak kołchozy.I temu chłopu źle się nie żyło.
Gospodarkę miał,świnki i szyneczkę miał ,rolnik do miasta ziemniaki
przywoził,piniądze miał.Badylarze najbogadsi ludzie byli.Komunizm
polską wieś potraktował bardzo łaskawie i wiele prywatności mieli
[nieupaństwowionej]
Szacunek jak prostak miał,nikt go nie ścigał za pochodzenie,a
jednocześnie pochodzenie usprawiedliwiało wszystko.
Od państwa,też coś tam dostał.
A wstosunku do tego,co się teraz dzieje,to on rzeczywiście może obecny
świat wdzieć jako koszmar.I jeśli jest ze wsi nie ma pojęcia jak to
było naprawdę,bo taka jest chłopska mentalność,musi być wszędzie tak
jak na moim podwórku[tak myślą].
A jak jemu jest źle to pewnie i większości jest źle i my tak godząc
się na to zło,jesteśmy głupi.;-)