Re: kasza gryczana -ZDECYDOWANIE kupi

1. Data: 2004-03-17 19:31:02

Temat: Re: kasza gryczana -ZDECYDOWANIE kupi
Od: "TMK" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> No i krakowska jakoś znikła. (Dla niewtajemniczonych to gryczana usiekana
> (zmielona?) na drobno prawie jak manna
> Pozdrówka - Agnieszka

Ugotowana i pozostawiona w garnku tworzyła kruchą cudowną ani trochę nie
kleistą masę.ostroznie pokrojona w kosteczki lądowała na patelni z cebulką i
skwareczkami i była ostroznie przysmażana.Niestety nie ma erzacu. proba
rozdrobnienia w domu nie daje Takich efektów. Ech wspomnienia...chociż może
zestaw odpowiednich sit i dmuchawa???Ciekawa jestem czy była robiona z tej
dostepnej teraz kaszy gryczanej? bo ta podobno jest palona?TMK

---