katar

1. Data: 2002-10-04 09:15:01

Temat: katar
Od: "psotna myszka" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.

Ja chciałam się zapytać czy katar, i prawdopodobnie zapchane zatoki
maja jakis wpływ na stan w jamie ustnej?
Od kiedy zaczeły mi sie problemy z gardłem, czyli ok jakieś 2 mieś
piecze mnie język, czasami biały nalot na końcu języka, i mam nadwrażliwe
dziąsła.
Przy tym morfologia wyszła ok, a wymaz z gadła nic nie wykazał.
Na razie kupiłam sobie żel do nosa Xylogel i wreszcie nie mam zapchanego
nosa,
ale język mnie piecze jak bym łykneła ukropu.

mycha

2. Data: 2002-10-04 10:45:43

Temat: Re: katar
Od: "Jarek P." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "psotna myszka" <p...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:anjm74$g6c$1@wysocki.lodz.pdi.net...
> [...]
> Od kiedy zaczeły mi sie problemy z gardłem, czyli ok jakieś 2 mieś
> piecze mnie język, czasami biały nalot na końcu języka, i mam nadwrażliwe

He he, lerkarzem (jak juz przy kleszczach wspominalem) nie jestem, ale
wydaje mi sie ze zwiazek ma to jak najbardziej. Zatoki sa zrodlem wielu
infekcji bakteryjnych, wiec moze i w jamie paskudzą. Zresztą jak byłem mały,
to babcia stan mojego zdrowia oceniała właśnie po takim białym nalocie na
języku.

> Na razie kupiłam sobie żel do nosa Xylogel

A wywal to świństwo, doraźnie może i przynosi ulgę, ale te wszystkie
wynalazki oparte na xylometazolinie (Akatary, Afriny, xylogele i tym
podobne) wiecej szkody przynosza niz pozytku. Na katar do nosa polecam
natomiast Tyzine - przepisala mi to pani doktor, jak sie jej spytalem o cos
skutecznego a innego niz te wynalazki i naprawde pomagalo.

J.

3. Data: 2002-10-04 11:03:05

Od: "psotna myszka" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jarek P." <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

Dzięki za odpowiedź : )

> [...]
cos
> skutecznego a innego niz te wynalazki i naprawde pomagalo.

ok, dzięki : )
Kupie sobie.

mysza

Problem! Wyrwany kleszcz