katar sienny

1. Data: 2000-05-20 09:29:55

Temat: katar sienny
Od: "Stanowisko 3" <u...@k...kalisz.pl> szukaj wiadomości tego autora

Proszę o informacje /sprawdzone/ na temat leczenia objawów pyłkowicy.
Proszę o poważne listy.
Umęczona i zakatarzona

2. Data: 2000-05-20 13:55:41

Temat: Re: katar sienny
Od: "Arturro" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

--
Zdrówka życzę.
Artur

ALERGICY WSZYSTKICH KRAJOW ŁĄCZCIE SIE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

3. Data: 2000-05-20 17:07:00

Od: "Artur" <a...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

No coz, leczenie prawie wylacznie objawowe (przyczynowe to dlugotrwale
odczulanie subalergenami). Klasyczne przyklady farmakoterapii:

1) blokery receptora histaminowego nowej (II i III gener); preparaty:
Zyrtec, Hismanal, Astemizol, Flonidan, Claritine. Blokuja dzialanie
proalergicznych mediatorow zapalnych (m.in. histamina)
2) alfa - sympatykolityki, gl w kroplach do nosa: Xylomethazolin, Rhinazin,
Nasivin, i wiele wiele innych podobnych. Obkurczaja drobne naczynia
krwionosne w sluzowce nosa, tym samym zmniejszaja wysiek sluzowo - surowiczy
( udroznienie przewodow nos., latwiejsze oddych)

Pozdr: Artur

4. Data: 2000-05-20 22:35:03

Temat: Odp: katar sienny
Od: "Cosa" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Artur <a...@k...net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@n...vogel.pl...
> [...]
surowiczy
> ( udroznienie przewodow nos., latwiejsze oddych)
Co do pierwszego - przede wszystkim Zyrtec i Claritine - najskuteczniejsze i
najbezpieczniejsze.
Co do drugiego - raczej Rhinocort i Lomusol ( Rhinocort lepszy ).

--
Cosa

"Rozwój medycyny przyniesie koniec liberalnych czasów,
kiedy człowiek mógł sobie umrzeć kiedy chciał"

5. Data: 2000-05-21 07:15:34

Od: "Adamus" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Stanowisko 3 napisał(a) w wiadomości: ...
>Proszę o informacje /sprawdzone/ na temat leczenia objawów pyłkowicy.

Zapomnij.
Trzeba poczekac do jesieni.

-----------------------
Pozdrawiam, wycierajac nos
Adam B.

6. Data: 2000-05-21 10:16:07

Od: "Cind Y216" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Cosa <c...@p...onet.pl>
> Użytkownik Artur <a...@k...net.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych
> napisał:3...@n...vogel.pl...
[...]
> [...]

najskuteczniejsze i
> najbezpieczniejsze.
> Co do drugiego - raczej Rhinocort i Lomusol ( Rhinocort lepszy ).

Poprawka co do drugiego
- ani Rhinocort ani Lomusol to nie alfa-lityki
Rhinocort zawiera budesonid (glikosteryd), a Lomusol to kromoglikan
disodowy

Jakub Rozanski
m...@p...onet.pl

7. Data: 2000-05-21 18:53:37

Od: "Artur" <a...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jasne - poprawiam blad: te ktore wymienilem to alfa- sympatykomimetyki:
agonisci receptora adrenergicznego alfa1 m.in. w miesniach gladkich drobnych
naczyn krwion (np. sluzowki nosa).

Art

8. Data: 2000-05-21 18:57:17

Od: "Cosa" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Cind Y216 <m...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
> [...]
> - ani Rhinocort ani Lomusol to nie alfa-lityki
> Rhinocort zawiera budesonid (glikosteryd), a Lomusol to kromoglikan

Nie napisałem nic o tym że Rhinocort czy Lomusol to alfa-sympatomimetyki ,
napisałem że proponowałbym je pacjentowi zamiast kuracji Nasivinem , czy
Xylomethazolinem .
Nota bene sam stosuję Rhinocort z powodzeniem
Alfa-lityki to można stosować doraźnie - nie stale.

Cosa - chwilowo , z powodu pogody nie kichający.

9. Data: 2000-05-21 18:59:20

Od: "Artur" <a...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

A co do kromoglikanu sodowego: aby byl skuteczny nalezy zaczac go stosowac
znacznie wczesniej "przed sezonem" . Dobrze znany przyklad to prep. w
postaci spinhalera: Intal (wlasnie kromoglikan sodu)

Art

10. Data: 2000-05-22 14:25:52

Od: "Piotrek. M." <p...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

A co z odczulaniem za pomocą szczepionek np cathalet??

ciekawe linki
Pharmindex
zarobki
Kaszel - nieuleczalny?