Re: kawa

11. Data: 2001-01-24 10:28:17

Temat: Re: kawa
Od: "Dedal [ZbStS]" <d...@d...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Myślę że trzeba czasem użyć innych środków np
> zielonej herbaty (sprawdzone) odechciewa się spać.
> Tu podobno jest nikotyna (:-F)
taina [?] jesli herbata jest parzona w granicach plus/minus trzech minut i
odcedzana- po tym czasie zacyna sie rozklad tainy do postaci zwiazkow ktore
dzialaja uspokajajco i usypiajaco
[sprawdzam na sobie - regularnie zamieniam kawe i herbate]
Jedyny mankament [aczkolwiek subiektywny [: )]] to smaki zapach zielonej
herbaty - ale sa przeciez soki czy syropy owocowe

a zmiennosc pomaga, zwlaszcza kiedy np. kawa przestaje tak dobrze dzialac
jak powinna [...?]

pozdrawiam
Mikrobi - Zbigniew [StS]

12. Data: 2001-01-25 14:38:36

Od: "Tutejszy" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Jedyny mankament [aczkolwiek subiektywny [: )]] to smaki zapach zielonej
> herbaty - ale sa przeciez soki czy syropy owocowe

no i takiego info tu potrzebujemy. dziekuje w imieniu wszytkich, ktorzy nie
chca (nie moga) pic herbaty. dodam tylko, ze kawa wyplukuje magnez - co jest
slabym pomyslem, jak sie chce byc przytomnym

t.

13. Data: 2001-01-26 07:48:08

Od: "Dedal [ZbStS]" <d...@d...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
jest
> slabym pomyslem, jak sie chce byc przytomnym

ASMAG FORTE, 50 szt kosztuje ok 6 zl, bierze sie ok 5 tabletek dziennie,
zabezpiecza przed brakami w gospodarce magnezem (w zaleznosci od uzycia kawy
oczywiscie, ale rowniez przy podwyzszonym stresie)
albo Plusze magnezowe, czy magnez musujacy

Pozdrawiam
Mikrobi

14. Data: 2001-01-29 10:17:35

Od: Róża <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dariusz Laskowski wrote:

> A co robi z miłych rzeczy? Piszą tam jeszcze, że
> "...działa pobudzająco na ośrodkowy układ nerwowy ułatwiając
> i przyspieszając procesy myślenia, znosząc uczucie zmęczenia
> tak psychicznego, jak fizycznego, zwiększając i pogłębiając
> odbiór zewnętrznych wrażeń; kawa zwiększa zdolność wykonywania
> pracy umysłowej i fizycznej, ponadto działa rozkurczowo
> i moczopędnie, nasila działanie leków przeciwbólowych."
> Więc robi nam całkiem fajnie. No może oprócz tego
> "moczopędnie." :-)

Wszystko prawda, ale ciśnienie też podnosi. Krwiodawcy dostają
obowiązkowo kawkę przed pobraniem krwi.

Poza tym witam wszystkich czytelników. :-)

--
*** R Ó Ż A ***
*** & | # % | @ * | @ $ | # ***

15. Data: 2001-01-29 15:30:18

Od: "Dota" <t...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Róża <r...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych na
pisał:3...@f...onet.pl...
> Wszystko prawda, ale ciśnienie też podnosi. Krwiodawcy dostają
> obowiązkowo kawkę przed pobraniem krwi.
Chyba nie tak znowu obowiazkowo - slyszalam tylko o stosie czekolady na p
ozeganie. Nawet raz poszlam sprawdzic - nie dostalam kawy, tylko informacje,
zeby nie robic tego na czczo, a po wszystkim sniadanko z herbatka i kawa z
bozowa do wyboru i czekolade.
Dorota

16. Data: 2001-01-29 16:47:38

Od: Dariusz Laskowski <d...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Róża wrote:

[ciach]

> Wszystko prawda, ale ciśnienie też podnosi. Krwiodawcy dostają
> obowiązkowo kawkę przed pobraniem krwi.

A nadal mam wątpliwości. Przydałby się ktoś, kto się na tym zna.
Bo nie jestem przekonany czy rzeczywiście ciśnienie podnosi
(chociaż kiedyś byłem).

> Poza tym witam wszystkich czytelników. :-)

Cześć. Od czego jesteś uzależniony? ;-)
--
Dariusz Laskowski
mailto:d...@p...pl