Re: Czesc !

1. Data: 2001-01-22 12:21:33

Temat: Re: Czesc !
Od: "Piotr Topolski" <t...@i...uni.lodz.pl> szukaj wiadomości tego autora

masz fajnie ...
tylko dlaczego napisales "jestem" a nie "bylem"
nie zostawiaj drzwi do tamtych czasow

2. Data: 2001-01-23 08:50:21

Od: Dariusz Laskowski <d...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr Topolski wrote:

> tylko dlaczego napisales "jestem" a nie "bylem"
> nie zostawiaj drzwi do tamtych czasow

Przecież alkoholizm jest "nieuleczalny". On tylko/aż przestał pić.
Alkoholikiem jest nadal.
- --
Dariusz Laskowski
mailto:d...@p...pl Jacoj: ...istnieją na świecie ludzie, którzy
GG:10616 potrafią zepsuć stalową kulę...
Pszemol: No to jest nas dwu...

3. Data: 2001-01-23 08:52:08

Od: "Janusz" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr Topolski" <t...@i...uni.lodz.pl> napisał w wiadomości
> masz fajnie ...
> tylko dlaczego napisales "jestem" a nie "bylem"
> nie zostawiaj drzwi do tamtych czasow

Dany dobrze napisał, jeśli się jest alkoholikiem to już na całe życie. A
zapominanie o koszmarze
nałogu jest bardzo niebezpieczne dla zachowania trzeźwości. Wiem coś o tym
bo sam jestem alkoho-
likiem. Mam 37 lat z czego 20 przepiłem.
Janusz

4. Data: 2001-01-23 10:06:54

Od: "Dany W" <t...@b...de> szukaj wiadomości tego autora

"Piotr Topolski" <t...@i...uni.lodz.pl> pisze miedzy innymi:

> masz fajnie ...

Dziekuje, tez sie ciesze !

> tylko dlaczego napisales "jestem" a nie "bylem"
> nie zostawiaj drzwi do tamtych czasow

Jestem, jestem i bede do konca zycia alkoholikiem.
Ma to zwiazek z genetycznie uwarunkowana predyspozycja
i wyksztaltowana spozywaniem alkoholu przez dlugi czas
roznica w przebiegu procesow biochemicznych w mozgu
szczegolnie w "osrodkach zadowolenia". Fachowcy
wciaz jeszcze grzebia w tym, ale ja wiem z wlasnego
doswiadczenia, ze gdybym teraz wypil piwo albo kieliszek
wodki czy lampke wina, mialbym bardzo nikle szanse
nadal pozostac trzezwym. Wlaczy sie bowiem ten
przeklety " inny program".
Znam to z przeszlosci, zawsze wpadalem na nowo wtedy,
gdy zaczylem bagatelizowac moj stan po dluzszym okresie
niespozywania alkoholu, a i po ostatniej terapii przezylem
te stan zagrozenia, po niezamierzonym spozyciu alkoholu
w sosie zaprawionym bialym winem ten przeskok
w "inny program", to jak maly obled i gdybym wtedy nie
zdawal sobie sprawy z grozby sytuacji, nie polecial
gnany resztkami rozsadku do lekarza i nie spedzil
profilaktycznie kilku dni w klinice, nie pozostalbym
chyba trzezwym.
Dopoki bede pamietal, ze jestem i pozostane
do konca zycia alkoholikiem, dopoki bede strzegl
sie kazdego ryzyka, dopoty mam szanse pozostac
trzezwym. I za cholere nie chce tej szansy przetrwonic.

Dany

5. Data: 2001-01-23 10:06:59

Od: "Dany W" <t...@b...de> szukaj wiadomości tego autora

"Dariusz Laskowski" <d...@p...pl> pisze miedzy innymi:

> Przecież alkoholizm jest "nieuleczalny". On tylko/aż przestał pić.
> Alkoholikiem jest nadal.

No wlasnie, to jak cukrzyca, czy alergia.
Mozna z tym normalnie zyc ale do konca zycia trzeba przestrzegac
regul.
Roznica moze tylko taka, ze ktos uczulony np. na truskawki nie bedzie
wciaz na nowo usilowal sie przekonac, czy umrze po ich spozyciu.
Alkoholik robi taka probe przez cale lata, zanim uzna, ze nie wygra
( o ile wogole zdazy przed smiercia ).

Dany

6. Data: 2001-01-24 07:38:54

Od: "Piotr Topolski" <t...@i...uni.lodz.pl> szukaj wiadomości tego autora

OK
ale sam przyznasz ze taka werbalizacja nie brzmi najlepiej
to ze chodzi sie z tym ciezarem to jedno
a podnoszenie wlasnej wartosci to drugie
dla mnie slowo "byl" jest takim wyroznikiem
pomiedzy tymi czynnymi jesli tak to chcesz okerslac
a tymi co wywalczyli normalny swiat
Ja po prostu chcialem wyrazic swoja radosc ze mu sie udaje

Re: marysia
Re: Czesc !
Re: marysia
Re: Czesc !