Re: marysia

1. Data: 2001-01-22 12:21:19

Temat: Re: marysia
Od: "Piotr Topolski" <t...@i...uni.lodz.pl> szukaj wiadomości tego autora

wg mnie to kwestia woli
niektorzy ja maja inni nie
dopoki czujesz ze jest Ci to obojetne jest OK
pozniej jest koniec
sprobuj wytrzymac rok tak dla jaj jak Ci sie uda
jestes czysty
co do wplywu na nas sprawa jest jak zwylke indywidualna
pewne jest ze jak jestes na etapie myslenia tylko o szfuladce to
giniesz Ty i Twoj rozum
ale chwilowy wplyw to bzdura
taka sama jak to ze czerwone wino nastawia Cie zmyslowo
a biale intelektualnie ..