kawa a trawienie

1. Data: 2003-09-25 08:38:56

Temat: kawa a trawienie
Od: Sabinka <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak powszechnie wiadomo, kawa z rana do sniadania powoduje
przyspieszone pojscie do toalety w celach chyba wiadomych (oddania
stolca). Mam pytanie: czy dzieje sie tak dlatego, ze kawa powoduje
przyspieszony ruch robaczkowy jelit i costam jeszcze co przyspiesza
wydalenie resztek pokarmowych z poprzedniego dnia, czy tez moze dziala
ona w ten sposob na zjedzone wlasnie sniadanko - chodzi mi o to, czy
takie sniadanie jest mniej wiecej normalnie przyswojone, ewentualnie z
lykanym do sniadania lekarstwem, czy moze przelatuje ono przez uklad
trawienny jak podczas biegunki?

--
Pozdrawiam, Sabina

2. Data: 2003-09-25 10:26:03

Temat: Re: kawa a trawienie
Od: "ela" <w...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kawa przyspesza i aktywizuje proces termogenezy. I stad jej własciowści
wspomagajace odchudzanie
pozdr
ela

3. Data: 2003-09-25 19:41:19

Od: Sabinka <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 25 Sep 2003 12:26:03 +0200, "ela" <w...@p...gazeta.pl>
wrote:

>Kawa przyspesza i aktywizuje proces termogenezy. I stad jej własciowści
>wspomagajace odchudzanie

Ok, dobrze wiedziec. Czy wszystkie rozgrzewajace skladniki pozywienia
(np. imbir) dzialaja odchudzajaco?

Zeby bylo jasne - w pytaniu o kawe nie chodzilo mi o odchudzanie tylko
o to, czy takie przyspieszone wydalanie zawartosci jelit nie wplywa
ujemnie na przyswajanie skladnikow pokarmowych, czasami sie
zastanawiam np. czy warto do takiego sniadanka z kawa polknac
witaminke albo zjesc owoc, czy nie lepiej potem.

--
Pozdrawiam, Sabina
(z adresu usun co trzeba)

Rovamycyna w ciąży