kawa

1. Data: 2000-10-15 01:02:27

Temat: kawa
Od: "pablo" <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Ciekaw jestem jakich przypraw uzywacie do kawy. Ja stosuje kardamon i
cynamon. Ciekaw jestem czy mozna jeszcze cos innego?

pablo

1. Data: 2000-10-16 07:29:33

Temat: Odp: kawa
Od: "Anna" <p...@m...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik pablo <p...@p...fm> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8sasiv$n1q$...@n...tpi.pl...
> Ciekaw jestem jakich przypraw uzywacie do kawy. Ja stosuje kardamon i
> cynamon. Ciekaw jestem czy mozna jeszcze cos innego?
>
> pablo
>
> Witam!
Polecam szczypte cynamonu i kilka gozdzikow - taka kawa jest super.

Pozdrowienia
Ania

1. Data: 2000-10-16 08:53:55

Temat: Re: kawa
Od: "ostry" <o...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ciekaw jestem jakich przypraw uzywacie do kawy. Ja stosuje kardamon i
> cynamon. Ciekaw jestem czy mozna jeszcze cos innego?

I wy takie coś nazywacie kawą ???

ostry

1. Data: 2000-10-16 09:31:54

Od: "Jader" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Ciekaw jestem jakich przypraw uzywacie do kawy. Ja stosuje kardamon i
> cynamon. Ciekaw jestem czy mozna jeszcze cos innego?

Jakikolwiek dodatek psuje smak kawy.

Jader

p.s. Oczywiscie IMHO :)

1. Data: 2000-10-16 09:56:16

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak kawa to tylko Lawazza z ekspresu, ale nie przepływowego tylko
ciśnieniowego...
Z mleczkiem - tłustym, ale nie śmietanką... i absolutnie pod żadnym pozorem
nie można dodawać zabielaczy...
Czasem z rana można wypić capucino, wtedy można posypać wiórkami z gorzkiej
czekolady...
Pozdruffka
Joanna

1. Data: 2000-10-16 11:29:10

Od: "ostry" <o...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Z mleczkiem - tłustym, ale nie śmietanką... i absolutnie pod żadnym
pozorem
> nie można dodawać zabielaczy...

Tu mi się coś nie zgadza ?
To dodajemy tego mleka czy nie dodajemy zabielaczy ?

ostry

1. Data: 2000-10-16 11:35:58

Od: e...@l...pdi.net (Ella Szeremetti) szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2000-10-16 11:55:01

Od: "Magdalena Gierlotka" <m...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

> BTW- nie zastanawialiscie sie, dlaczego w tylu knajpach daja te ohydne
> zabielacze, zamias po prostu mleko?

Bo te ohydne zabielacze (szczegolnie te w proszku) moga dluzej lezec
otwarte.
Magda

1. Data: 2000-10-16 12:05:54

Od: "pablo" <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2000-10-16 12:09:23

Od: Krystyna Chiger <k...@m...ci.uw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

pablo napisal:

> Ciekaw jestem jakich przypraw uzywacie do kawy. Ja stosuje kardamon i
> cynamon. Ciekaw jestem czy mozna jeszcze cos innego?

Imbir. I jeszce trochę cukru od razu do parzenia. Oczywiście mowimy o
kawie
w "tygielku"?

Krycha

sol kuchenna