kawior na kanapkach

1. Data: 2004-05-25 11:10:08

Temat: kawior na kanapkach
Od: fiora <t...@c...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Przywiozlam ze wschodu kawior czarny
i chce zrobic kanapeczki na przyjeciu.
Z czym sie robi kanapki -
mysle ze takie malutkie -
bo chyba nie z samym kawiorem??
Fiora

1. Data: 2004-05-25 11:39:01

Temat: Re: kawior na kanapkach
Od: Waldemar Krzok <w...@u...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

fiora:
> Witam
> Przywiozlam ze wschodu kawior czarny
> i chce zrobic kanapeczki na przyjeciu.
> Z czym sie robi kanapki -
> mysle ze takie malutkie -
> bo chyba nie z samym kawiorem??

z masłem, może być lekko solone, jak kawior nie za słony. Albo na pół
jajca dać.

Waldek

1. Data: 2004-05-25 11:46:56

Od: "Aretkka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam
> [...]
Zeszłego roku kumpel częstował mnie kawiorem podanym na smażonym placku
gryczanym. Przepis ściągnął z programu Roberta Makłowicza. Pozdrawiam. Areta

1. Data: 2004-05-25 11:48:07

Od: wiku <s...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Waldemar Krzok wrote:

> z masłem, może być lekko solone, jak kawior nie za słony. Albo na pół
> jajca dać.

oczywiscie ze skrawkami cytryny, dobrze tez sie komponuje ze smietana
aha, fajne sa tez kanapki z lososiem i kawiorem (+galazka swwiezego kopru)

wiku

1. Data: 2004-05-25 11:57:11

Od: wiku <s...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aretkka wrote:

> Zeszłego roku kumpel częstował mnie kawiorem podanym na smażonym placku
> gryczanym.

a czy to przypadkiem nie byly bliny ???

wiku

1. Data: 2004-05-25 11:59:18

Od: "Margola Sularczyk" <malgos@spamu_nie_kochamy.panda.bg.univ.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Waldemar Krzok" <w...@u...fu-berlin.de> napisał w
wiadomości news:40B33055.905@ukbf.fu-berlin.de...

> fiora:
>
> z masłem, może być lekko solone, jak kawior nie za słony. Albo na pół
> jajca dać.

listek sałaty (najlepiej komopują sę te młode)
ćwierć cienkiego plasterka cytryny (ze skórką!)
jaja przepiórcze
plasterek łososia, na to kawior
i tak dalej

Margola Waga (jadam "oczyma")

1. Data: 2004-05-25 12:01:11

Od: "waldek" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiku napisał(a):
fajne sa tez kanapki z lososiem i kawiorem (+galazka swwiezego
> kopru)
===
I troszkę śmierdzącego sera do tego. Takie robię (he, he, "robię" - raz na
rok :-) )

Jadłem też z kawiorem na gorzkim żółtym serze i z "opiłkami" czili, a tym
keks jakiegoś sosu (ale diabli wiedzą jakiego, może to tylko śmietana z
cytryną?). Były znakomite.

waldek
===

1. Data: 2004-05-25 12:07:11

Od: "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

fiora wrote:
> Witam
> [...]

Ja bym doradzala z samym (+ grzanki + maslo).
Troche mnie ciarki przechodza jak widze nieslychana ilosc pomyslow na
zabicie smaku kawioru ktore juz tutaj padly...

Ewcia

1. Data: 2004-05-25 12:23:30

Od: "waldek" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ewa (siostra Ani) N. napisal(a):

> Ja bym doradzala z samym (+ grzanki + maslo).
> Troche mnie ciarki przechodza jak widze nieslychana ilosc pomyslow na
> zabicie smaku kawioru ktore juz tutaj padly...
===
Kiedys, byla tu dyskusja szkoly otwockiej i falenickiej, co przyrzadzania
lososia i niszczenia jego jego smaku róznymi dodatkami.
Ale w tym przypadku nie o to chodzi. Rozumiem, ze fiora chce zrobic kilka
typów kanapeczek i szuka *róznych* pomyslów.

waldek
===

1. Data: 2004-05-25 12:25:53

Od: Waldemar Krzok <w...@u...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

> a czy to przypadkiem nie byly bliny ???

kanieszna, blincziki s ikroj. Też dobra sprawa.

O cytrynie zapomniałem, ale z premedytacją, bo akurat kawior wolę na
sucho (znaczy na jajku, na kanapce, albo na blinach). Koperek pasuje
prawie zawsze, szczególnie jak jest łosoś (wtedy dałbym jednak cytrynę,
ale łosoś i kawior to za dużo dobrego na raz).

Waldek

w nawiązaniu do sałatek makaronowych
Ciecierzyca
CZY KTOS PRÓBOWAŁ pIJANEGO iZYDORA ??