kiedy bede wiedziala, ze jestem w ciazy? Kiedy kupic test?

1. Data: 2001-08-16 09:00:21

Temat: kiedy bede wiedziala, ze jestem w ciazy? Kiedy kupic test?
Od: eArts sztuki walki i nie tylko <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Biore tabletki hormonalne od 4 miesiecy (Harmonet), ktore zreszta nie
najlepiej na mnie dzialaja. Niedawno mialam dostac okres, ktorego nie dostalam...
czekam juz prawie 2 tygodnie, by kupic test. slyszalam,ze dopiero po 2 tygodnaich
mozna
poznac prawde.
Przebywam w tej chwili w Niemczech. Wiem, ze w Polsce aborcja jest zakazana, a tu?
Kiedy jest maxymalny okres , kiedy mozna ja wykonac - chodz mi tu o "wiek" plodu...

mam dopiero 17 lat...

2. Data: 2001-08-23 18:58:43

Od: "Konrad" <8...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "eArts sztuki walki i nie tylko" <t...@w...pl> napisał w
wiadomości news:9lfucl$t44$1@i26.srv.wp-sa.pl...

> Przebywam w tej chwili w Niemczech. Wiem, ze w Polsce aborcja jest
zakazana, a tu?

Nie wiesz. Prawie kazdy ginekolog Ci to zrobi. Wystarczy zadzwonic z
ogloszenia "Ginekolog - pelny zakres". Kwota 500-4000 zl. Zalezy od miasta.

3. Data: 2001-08-31 08:41:08

Od: "Paulina M" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy to nie za wcześnie na tabletki???, na rozpoczęcie życia "łóżkowego"???
Paulina

4. Data: 2001-08-31 12:25:36

Od: "konrad" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paulina M" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> Czy to nie za wcześnie na tabletki???, na rozpoczęcie życia "łóżkowego"???

W Dewotkolandzie (czytaj: Polsce) moze i tak.

zwiazki ketonowe w moczu
~~~ Hot XXX Pics ~~~~ 942 [1/2]
Długość cyklu u kobiety ?
pl.sci.farmacja