kiedy drzwi

1. Data: 2002-08-12 10:14:46

Temat: kiedy drzwi
Od: "Wojciech Jakobczyk" <N...@c...ci.pwr.SPAM.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

witam,

poradzcie... kiedy lepiej zamontowac drzwi wewnetrzne (oscieznica drewniana)? po czy
przed wykonczeniem podlog (parkiety, plytki). kazde rozwiazanie wydaje sie mieec
wady i zalety a praktyka pewnie i tak swoje. :)

wojtek

1. Data: 2002-08-12 11:55:11

Temat: Re: kiedy drzwi
Od: "Pawel Szewczyk" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Drzwi zawsze montuje sie przed ukladaniem podlog

--
Pozdrawiam serdecznie
Pawel Szewczyk

p...@i...pl
mobile: +48-501-588040
"Wojciech Jakobczyk" <N...@c...ci.pwr.SPAM.wroc.pl> wrote in
message news:aj81j4$1mh8$1@news2.ipartners.pl...

1. Data: 2002-08-12 12:03:04

Od: "Howk" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wojciech Jakobczyk" <N...@c...ci.pwr.SPAM.wroc.pl>
napisał w wiadomości news:aj81j4$1mh8$1@news2.ipartners.pl...
> [...]
mieec
> wady i zalety a praktyka pewnie i tak swoje. :)

Oświeć mnie a jakież to są zalety takiego montażu po wykończeniu całości,
położeniu parkietów i płytek.

1. Data: 2002-08-12 12:21:15

Od: "vpw" <v...@s...org> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
mieec
> wady i zalety a praktyka pewnie i tak swoje. :)

Czesc drzwi montowana byla na wykonczonej posadzce a czesc na
niewykonczonej. Glazurnik twierdzil, ze lepiej wstawic drzwi a on dotnie
material a facio od drzwi wrecz odwrotnie. Efekt IMHO jednak jest lepszy jak
drzwi wstawiasz po zrobieniu podlog. Po pierwsze oscieznice sa umieszczone
na poziomie wykonczonej podlogi wiec jak wykonczenia nie ma to musza byc od
dolu podparte klinami. Jak takie kliny wypadna to pomimo mocowania kolkami i
pianka drzwi moga sie obsunac. Kolejna rzecz to latwiej jest zamaskowac
docinany parkiet lub inne wykonczenie podlogi dookola otworu drzwiowego za
pomoca oscieznicy niz potem docinac kafelki, parkiet lub PANELE (straszna
robota) do skomplikowanego ksztaltu oscieznicy (patrzac na przekroj).

Inna sprawa, ze jak nie masz podlogi skonczonej a chcesz mieszkac to bez
drzwi raczej sie nie obejdzie. Jesli cie jednak nie goni to zrob podlogi,
pomaluj sciany i przed ostatnim malowaniem wez dobrego fachowca do drzwi.
Wazne, zeby nie zniszczyl scian bo jak troszke ubrudzi to zostaje ci
ostatnie malowanie.

--
powodzenia

vpw

1. Data: 2002-08-12 14:22:49

Od: "Krzysztof Markowski" <z...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
mieec
> wady i zalety a praktyka pewnie i tak swoje. :)

Z tego co wiem to futryny wstawia się przed położeniem podłogi natomiast
same drzwi i tak będziesz musiał przyciąć jak już będzie podłoga.

--
pozdrawiam !
--= Zielony =--

Re: gdzie kupowac lodowke - warszawa