Re: kiedy potrzebna obojetnosc w zwiazku?

Data: 2001-10-18 21:05:51
Temat: Re: kiedy potrzebna obojetnosc w zwiazku?
Od: Marcin <a...@w...pl>

> No wlasnie, dlaczego niektorzy mezczyzni tak strasznie sie podlizuja
> kobietom?
> Nigdy sam tego nie robilem i niezbyt to rozumiem, wytlumaczcie.
> Z tego co wiem to takie zachowanie bardzo denerwuje innych mezczyzn i
> uzyskuja oni negatywna opinie wsrod mezczyzn.
Fakt, sluszna uwaga. Dopuscilem sie zdrady :) Czas na lamanie kolem...
To jednak troche konsekwentnie wyszlo, bo zaczelo sie od "Grupo...".
Piszac ogolnie "Szanowni Grupowicze" tez uzylbym duzej literki.
No to jestem spalony, ale czegos mozna sie zawsze nauczyc. Dzieki za
zjebanie :)

pozdrawiam wszYstkich :)
marcin