kilogramy a Montignac

1. Data: 2002-04-11 16:13:03

Temat: kilogramy a Montignac
Od: "Agi" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ile kilogramów schudnę stosując dietę Montignac? Nie chodzi mi o dane
książkowe, bo takie już czytałam. Czy ktoś stosował tą metodę i może się
pochwalić wynikami?

2. Data: 2002-04-11 17:08:12

Temat: Re: kilogramy a Montignac
Od: Malgorzata Lesner <b...@r...mif.pg.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Agi <a...@p...onet.pl> wrote:

> Ile kilogramów schudnę stosując dietę Montignac? Nie chodzi mi o dane
> książkowe, bo takie już czytałam. Czy ktoś stosował tą metodę i może się
> pochwalić wynikami?

W 4 miesiace schudlam 12 kg, bylo to mniej wiecej rok temu, od tego czasu
jem pizze, ziemniaki, pieczywo, slodycze (oczywiscie nie obzeram sie jakos
straszliwie, tylko czasami:-))), czyli jednym slowem nie stosuje
Montignaca i waga caly czas stoi w miejscu:-)))))

Pozdrawiam, megi

3. Data: 2002-04-11 19:33:29

Od: "Anastazja" <a...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agi" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Ile kilogramów schudnę stosując dietę Montignac? Nie chodzi mi o dane
> książkowe, bo takie już czytałam. Czy ktoś stosował tą metodę i może się
> pochwalić wynikami?

Jak już napisałam kilka post'ów wcześniej, stosowałam dietę Montignac'a
przez okres 4 tygodni i w efekcie końcowym przytyłam 4kg. W tej chwili
waga ani drgie i w żaden sposób nie mogę się ich pozbyć.
Nie mniej jednak Tobie życzę powodzenia :-)).

Anastazja

4. Data: 2002-04-14 06:36:16

Od: l/e/h <l...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Agi" <a...@p...onet.pl> skribis:

>Ile kilogramów schudnę stosując dietę Montignac? Nie chodzi mi o dane
>książkowe, bo takie już czytałam. Czy ktoś stosował tą metodę i może się
>pochwalić wynikami?

Poczytaj archiwum zanim zapytasz...

stracilem 4 kg w 4 tygodnie

--
Pozdrawiam, Leh
"Dr" Kwasniewski nie jest doktorem

5. Data: 2002-04-23 07:58:57

Od: "Jan Werbiński" <j...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

> No tak, ale 4 miesiące i 12 kilo to nie jest dużo.
> Jadłaś wszystko to co chciałaś i nie ograniczałaś się?
> Może ta dieta jest skuteczna, ale mnie przeraża to, że tak wolno traci się
> kilogramy.

To bardzo dobry rezultat. Nawet obawiam się, ze trochę za szybko. Szybsze
zrzucanie tłuszczu owocuje seksownymi fałdami zwisającej skóry a la
hipopotam. :-)

--
Jan Werbinski +48 68 3630000 606269777 j...@p...pl
http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl ....._[:]) bul, bul, bul, bul

Czy ktoś z Was tą dietę stosowałłłłłl?????? ???
tabele zawartości węglowodanów, tłuszczów, białka
Skrobia modyfikowana
Montignac - czy nie robie bledow?
odchudzajaca zupa