kiszka stolcowa po porodzie

1. Data: 2002-08-13 11:53:36

Temat: kiszka stolcowa po porodzie
Od: <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kilka dni po porodzie w czasie wypróżnienie wyszło mi kawałek kiszki stolcowej.
Czy to są hemoroidy? Co z tym zrobić? Czy iść natychmiat do jakiegoś lekarza
(jakiego) czy mogę poczekać do przyszłego piątku kiedy to wraca z urlopu mój
ginekolog?

kawa

2. Data: 2002-08-13 15:15:48

Temat: Re: kiszka stolcowa po porodzie
Od: "Bogna" <b...@N...poczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

<k...@w...pl> napisał(a):

> [...]
lekarza
> (jakiego) czy mogę poczekać do przyszłego piątku kiedy to wraca z urlopu

To mogą być hemoroidy (dość często się tworzą podcza porodu). Aby sie
upewnić, musisz iść do proktologa.
Pozdr.
Bogna

3. Data: 2002-08-13 15:40:23

Od: "Maciej Banach" <m...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Podczas ciąży na skutek zastoju krwi w dolnej części ciała[mówiąc
najogólniej]często dochodzi do powstania tzw.hemoroidów.Jest wielce
prawdopodobne,że wystąpiły także u Pani.Jeśli nie krwawią i nie odczuwa Pani
dużych dolegliwości bólowych to może Pani poczekać na powrót swojego
lekarza.Jeśli chce Pani jednak zasięgnąć porady lekarskiej to proponuję
chirurga.Dodam, że hemoroidy powstałe w ciąży z czasem powinny się cofnąć
lub znacznie zmniejszyć.
Pozdrawiam
Renata

Leczenie kanałowe