kiszona kapusta

1. Data: 2003-03-15 15:31:19

Temat: kiszona kapusta
Od: "femme" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

jaka polecacie salatke z kiszonej kapusty?
ja zazwyczaj dodaje marchewke cebule i olej ale moze macie inne pomysly?

1. Data: 2003-03-15 15:57:17

Temat: Re: kiszona kapusta
Od: Marcin E. Hamerla <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

femme napisal(a):

>jaka polecacie salatke z kiszonej kapusty?
>ja zazwyczaj dodaje marchewke cebule i olej ale moze macie inne pomysly?

Najprostsza jest taka: pokroic kapuste, polac oliwa i pocukrzyc ;--).

--
Pozdrowienia, Marcin E. Hamerla

1. Data: 2003-03-15 16:10:38

Od: "Gosiaczek" <g...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> jaka polecacie salatke z kiszonej kapusty?
> ja zazwyczaj dodaje marchewke cebule i olej ale moze macie inne pomysly?

dorzuc jeszcze jablko i troche kminku - pychota

pozdrawiam
Gosia

1. Data: 2003-03-15 17:04:21

Od: Oleńka <o...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "femme" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
> jaka polecacie salatke z kiszonej kapusty?
> ja zazwyczaj dodaje marchewke cebule i olej ale moze macie inne pomysly?

Moze być szczypiorek i śieża, słodka, czerwona papryka. Jest kolorowo i
dobrze smakuje:) Zamiast szczypiorku dopuszczam natkę pietruszki.
O.

1. Data: 2003-03-15 17:23:00

Od: "Marta Trzaska" <m...@m...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "femme" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
> jaka polecacie salatke z kiszonej kapusty?
> ja zazwyczaj dodaje marchewke cebule i olej ale moze macie inne pomysly?

duzo marchewki, drobno pokrojona cebula, cukier, troche pieprzu ziolowego,
troche czarnego
czasem, zeby bylo kolorowo, dodaje szczypiorku i/lub koperku
polewam olejem, mieszam
wlansie jutro bedzie takowa na obiad :)

Marta

1. Data: 2003-03-15 18:03:13

Od: "femme" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

oczywiscie cukier tez dodaje:) dziekuje za rady

1. Data: 2003-03-15 18:40:13

Od: "Mirosława Zmysłowska" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja dodaję pomarańczę,
bardzo dobrze smakuje.
Mira Z. (Wrocław)

1. Data: 2003-03-15 19:08:19

Od: Marcin Trzaska <c...@M...MerenRe.org> szukaj wiadomości tego autora

witam,

2003.03.15 /Sat/, 18:23:00 CET, Marta Trzaska wysyła list...

> wlansie jutro bedzie takowa na obiad :)
O której przyjechać i co będzie jeszcze? ;-)
A ja właśnie gotuję Izie kurczaka w pomidorach. ;-) Wiesz, to co robiłem
ostatnio. :-)

--
czach.

1. Data: 2003-03-15 19:18:23

Od: "Marta Trzaska" <m...@m...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin Trzaska" <c...@M...MerenRe.org> napisał w
wiadomości news:slrnb76uh4.kgi.czach.nospm@anus.wroclaw.net.pl.
..
> [...]
> O której przyjechać i co będzie jeszcze? ;-)
> A ja właśnie gotuję Izie kurczaka w pomidorach. ;-) Wiesz, to co robiłem

Oja hehehe :P

Jutro na 12-13 a beda mielone z pieczarkami i serem zoltym, surowka z
kiszonej (nie parzonej) kapusty ;) i chyba z selera, ziemniaki, ogorkowa
a potem salatka z ryzem, tunczykiem , ogorkiem kiszonym, kukurydza, fasolka
biala, majonezem :)
Smacznego!
Marta

1. Data: 2003-03-15 21:36:23

Od: Marcin Trzaska <c...@M...MerenRe.org> szukaj wiadomości tego autora

witam,

2003.03.15 /Sat/, 20:18:23 CET, Marta Trzaska wysyła list...

> Jutro na 12-13 a beda mielone z pieczarkami i serem zoltym, surowka z
Jakby coś to poproszę aby kilka kotlecików zostało dla mnie. :-)

> kiszonej (nie parzonej) kapusty ;) i chyba z selera, ziemniaki, ogorkowa
Mniam, surówka z selera chodzi za mną od dłuższego czasu. Pomimo moich
reakcji alergicznych. I wiesz co mi się dziś przypomniało a czego dawno nie
było? Surówka z kalaforia (nieparzonego).

> a potem salatka z ryzem, tunczykiem , ogorkiem kiszonym, kukurydza, fasolka
> biala, majonezem :)
Majonez to jest groźne zwierzę i należy go unikać. ;-)

--
czach.

Pytanie o roze na tort
Jak zrobic lososia?