kiszonka z gryki

1. Data: 2015-09-04 12:01:18

Temat: kiszonka z gryki
Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Mam pytanko czy z gryki jest dobra kiszonka dla bydła i czy ktoś próbował.

2. Data: 2015-09-04 12:21:19

Temat: Re: kiszonka z gryki
Od: Jacek <k...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-09-04 o 12:01, Adam pisze:
> Mam pytanko czy z gryki jest dobra kiszonka dla bydła i czy ktoś próbował.
Musisz zaczekać do Wigilii, wtedy bydło przemówi i się dopytasz
bezpośrednio.
Jacek

3. Data: 2015-09-04 12:58:37

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pan Jacek napisał:

> Musisz zaczekać do Wigilii, wtedy bydło przemówi i się dopytasz
> bezpośrednio.

Jednak z kiszeniem nie można czekać -- żeby w Wigilię było co próbować.

Jarek

--
Wół i osioł w parze służą przy żłobie, przy żłobie
Huczą, buczą delikatnej osobie, osobie

4. Data: 2015-09-05 00:04:22

Od: wolim <n...@p...tu> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-09-04 o 12:01, Adam pisze:
> Mam pytanko czy z gryki jest dobra kiszonka dla bydła i czy ktoś próbował.

Nie próbowałem mimo, że czasami czuję się jak bydło... gdy oglądam
wiadomości polityczne.

Może czas przerzucić się na kiszonkę?

Pozdrawiam,
MW

5. Data: 2015-09-05 00:26:19

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

wolim pisze:

> Nie próbowałem mimo, że czasami czuję się jak bydło... gdy oglądam
> wiadomości polityczne.
>
> Może czas przerzucić się na kiszonkę?

Raczej cały czas mieć baczenie na swoją kieszonkę.

Jarek

--
Mały krok dla krowy, wielki krok dla bydła.

6. Data: 2015-09-05 21:21:42

Od: "Dirko" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

ps.com...

> Mam pytanko czy z gryki jest dobra kiszonka dla bydła i czy ktoś
> próbował.

Hejka. Wygląda na to, że sam musisz zaryzykować zakiszenie gryki i
karmienie taką kiszonką bydła.
Pozdrawiam prekursorsko Ja...cki

PS Możnaby teraz zakisić tę grykę razem z kukurydzą

7. Data: 2015-09-05 21:26:42

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-09-05 o 21:21, Dirko pisze:
> [...]
> karmienie taką kiszonką bydła.
> Pozdrawiam prekursorsko Ja...cki
>
> PS Możnaby teraz zakisić tę grykę razem z kukurydzą

Ale kukurydza w tym roku chyba tylko w wersji ususzonej.

Ewa

Cytrusy ukorzenione :-)
Odkurzacz do liści - ma ktoś z was?
jaka to trawa