Iglak choruje

1. Data: 2015-08-23 21:32:27

Temat: Iglak choruje
Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Rosną sobie u mnie od kilku lat iglaki- chyba cyprysiki jeśli się nie mylę
Jeden z nich ostatnio coś zaczął chorować- igły brązowieją:
http://zapodaj.net/8be4430ad5d19.jpg.html
http://zapodaj.net/4c09d955bedd0.jpg.html
Jak mu pomóc?

2. Data: 2015-08-24 16:23:08

Temat: Re: Iglak choruje
Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-08-23 o 21:32, Kris pisze:
> Rosną sobie u mnie od kilku lat iglaki- chyba cyprysiki jeśli się nie mylę
> Jeden z nich ostatnio coś zaczął chorować- igły brązowieją:
> [...]

A czy on przypadkiem nie ma za mało wody w tej doniczce?

Ewa

3. Data: 2015-08-26 20:37:17

Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 24 sierpnia 2015 16:23:09 UTC+2 użytkownik FEniks napisał:

> A czy on przypadkiem nie ma za mało wody w tej doniczce?

Metr dalej drugi taki sam w identycznym koszu ma się całkiem dobrze.

4. Data: 2015-09-01 15:42:18

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-08-26 o 20:37, Kris pisze:

> Metr dalej drugi taki sam w identycznym koszu ma się całkiem dobrze.

Ha! Miałam kiedyś dwie tuje w _jednej_ podłużnej donicy. Jedna z nich
uschła, druga do tej pory ma się dobrze. Po prostu tę jedną odrobinę
osłaniał dach, bo była bliżej domu, więc w konsekwencji trafiało jej się
znacznie mniej deszczu.
Nie twierdzę, że tej Twojej dolega to samo, ale nie jest to wykluczone.
Upewnij się, że dostaje dostatecznie dużo wody. W donicy łatwo o
wyschnięcie, zwłaszcza tego lata.

Ewa

5. Data: 2015-09-01 16:03:06

Od: Crimi <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

tuje w tym roku umierają powodu braku deszczu.
Tam gdzie zieleń miejska podlewała konewką to żyją.
Inne, biedne umarły.

6. Data: 2015-09-01 16:08:54

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 01 Sep 2015 16:03:06 +0200, Crimi napisał(a):

> tuje w tym roku umierają powodu braku deszczu.
> Tam gdzie zieleń miejska podlewała konewką to żyją.
> Inne, biedne umarły.

Uschły. Rośliny usychają/gniją, zwierzęta zdychają/padają, ludzie umierają.
--
XL
"Dom, w którym każdą rzecz za gotowy grosz kupują, jest na podobieństwo

7. Data: 2015-09-02 03:04:32

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

> Uschły.
> Rośliny usychają/gniją, zwierzęta zdychają/padają, ludzie umierają.

Pozwól ludziom na wyrażanie się za pomocą słów,
nawet jeśli niezgodne ze Słownikiem Języka Polskiego!
Tak samo jak Ty to robisz stosując wielkie litery tam gdzie
ich w żadnym słowniku nie ma...

Orzech włoski szkodniki
Susza i skutki
ul na poddaszu
śliwki robaczywki
Zbiornik na deszczówkę, jak sprawdzić czystość