Zbiornik na deszczówkę, jak sprawdzić czystość

1. Data: 2015-08-16 20:51:37

Temat: Zbiornik na deszczówkę, jak sprawdzić czystość
Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid> szukaj wiadomości tego autora

Witam, chcę kupić sobie używany zbiornik 1000l na deszczówkę, wiele
słyszałem, że nie nadają się one do ogrodu, gdyż bardzo często są po
różnorakiej chemii, wielu sprzedawców podaje, że są wyczyszczone. W jaki
prosty sposób można sprawdzić czystość takiego zbiornika?

2. Data: 2015-08-16 20:59:43

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"BQB" <a...@a...spamowy.com.invalid> wrote in message
> [...]
> różnorakiej chemii, wielu sprzedawców podaje, że są wyczyszczone.
> W jaki prosty sposób można sprawdzić czystość takiego zbiornika?

Ja bym się nie bał...
Ale jak się boisz, to czemu nie kupisz zbiornika nowego?
Z czego ten zbiornik zrobiony? Polipropylen? Polietylen? PVC?

Pnącze milin
paskudne owoce naktaryny
susza.
Orzechy laskowe - cena