Orzechy laskowe - cena

1. Data: 2015-08-08 13:31:06

Temat: Orzechy laskowe - cena
Od: Lisciasty <l...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeszcze niedawno były po 40 zł/kg, ostatnio widziałem,
że winszują sobie 80 (!)... Czy coś się stało że tak
podrożały? Czy może jakaś nowa moda, diety cud
czy coś w ten deseń?

Pzdr.
L.

2. Data: 2015-08-08 18:52:07

Temat: Re: Orzechy laskowe - cena
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 8 Aug 2015 04:31:06 -0700 (PDT), Lisciasty napisał(a):

> Jeszcze niedawno były po 40 zł/kg, ostatnio widziałem,
> że winszują sobie 80 (!)... Czy coś się stało że tak
> podrożały? Czy może jakaś nowa moda, diety cud
> czy coś w ten deseń?

Prawo popytu i sprzedaży. Zwykła ekonomia.
--
XL
"Niech nie opuszcza ciebie twoja siostra Pogarda

3. Data: 2015-08-09 02:00:55

Od: johnny <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-08-08 13:31, Lisciasty pisze:
> [...]
> że winszują sobie 80 (!)... Czy coś się stało że tak
> podrożały? Czy może jakaś nowa moda, diety cud

Ostatnio widziałem wywiad z prezesem Bakallandu który stwierdził, że
generalnie wszystkie bakalie podskoczyły w ostatnich latach kilkukrotnie
i tłumaczył to właśnie modą na zdrowe odżywianie. I chyba coś w tym
jest, bo ja ostatnio (coś koło lutego) sprzedałem kilka kilogramów
orzechów włoskich, łuskanych po 28 zeta za kilogram. I to bez żadnej
łaski w cukierni. Zwykle płacili 10-14złotych.

4. Data: 2015-08-09 22:44:45

Od: Jacek <k...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-08-08 o 13:31, Lisciasty pisze:
> Jeszcze niedawno były po 40 zł/kg, ostatnio widziałem,
> że winszują sobie 80 (!)... Czy coś się stało że tak
> podrożały? Czy może jakaś nowa moda, diety cud
> czy coś w ten deseń?
Zapytaj po ile skupują, to się zdziwisz.
Jacek

5. Data: 2015-08-10 07:54:53

Od: Lisciasty <l...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 9 sierpnia 2015 22:44:45 UTC+2 użytkownik Jacek napisał:
> Zapytaj po ile skupują, to się zdziwisz.

Nie bardzo wiem kogo pytać, nigdy nie sprzedawałem :>

L.

6. Data: 2015-08-10 07:55:34

Od: Lisciasty <l...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 9 sierpnia 2015 02:00:48 UTC+2 użytkownik johnny napisał:
> [...]
> orzechów włoskich, łuskanych po 28 zeta za kilogram. I to bez żadnej
> łaski w cukierni. Zwykle płacili 10-14złotych.

Jakbyś miał laskowe, to kupuję na pniu :> Czy raczej na szypułce,
gwoli ścisłości ;)

L.

Papryka Ramiro.
ciao pomodori
Truskawki - odmiany na przetwory.
No ta ja też się pochwalę dziewczynami ;-)
Wierzba - płotek