ciao pomodori

1. Data: 2015-07-25 17:21:58

Temat: ciao pomodori
Od: "Dirko" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hejka. Dziś u nas na obiad pierwsza w tym roku surówka z własnych
pomidorów. Pycha!
Pozdrawiam kulinarnie Ja...cki

PS Niestety tegoroczne zbiory pomidorów są opóźnione o około 3 tygodnie.

2. Data: 2015-07-27 01:58:30

Temat: Re:ciao pomodori
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Dirko" <j...@w...pl> Wrote in message:
> Hejka. Dzi? u nas na obiad pierwsza w tym roku surówka z w?asnych
> pomidorów. Pycha!
> Pozdrawiam kulinarnie Ja...cki

Nie
> PS Niestety tegoroczne zbiory pomidorów s? opó?nione o oko?o 3 tygodnie.

Nie mo?esz tego twierdzi?. Termin zbioru pomidorów zale?y g?ównie
od terminu ich wysiewu, odmiany (czas od sadzenia do owocowania)
i sposobu uprawy (gruntowe, szklarniowe) . Moje s? w terminie.

Tak?e papryka. Pod nieogrzewan? foli?, oczywi?cie, bo w
ryzykowanie uprawy w gruncie nawet si? nie bawi? ze wzgl?du na
zaraz?. Pomidory i papryka od dwóch tygodni goszcz? na stole.

--
XL

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/

Truskawki - odmiany na przetwory.
No ta ja też się pochwalę dziewczynami ;-)
Wierzba - płotek
kompost z trawy - jak?
PANSLAVISTO!