ul na poddaszu

1. Data: 2015-08-18 23:19:18

Temat: ul na poddaszu
Od: "tibam" <g...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

ostatnio zauważyłem, że na poddaszu wiaty zamieszkały pszczoły/osy.
Ul jest ogromny - wielkości piłki do koszykówki lub większy...

Jak się go bezpiecznie (dla owadów i dla mnie) pozbyć?
Owady jakoś specjalnie nie przeszkadzają wiec może ul usunąć zimą??

uciu

2. Data: 2015-08-19 00:52:00

Temat: Re: ul na poddaszu
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 18 Aug 2015 23:19:18 +0200, tibam napisał(a):

> Witam,
>
> ostatnio zauważyłem, że na poddaszu wiaty zamieszkały pszczoły/osy.
> Ul jest ogromny - wielkości piłki do koszykówki lub większy...

To nie ul, tylko gniazdo.
I to raczej nie pszczoły ani osy, tylko szerszenie.
U mnie pod kalenicą były szerszenie, wypisz, wymaluj, takie miały gniazdo i
tak umieszczone:
http://www.pszczoly-jawisz.slask.pl/zdjecia_i_obrazk
i/Gniazdo%20szerszeni.JPG

3. Data: 2015-08-19 08:12:06

Od: uciu <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> I to raczej nie pszczoły ani osy, tylko szerszenie.
> U mnie pod kalenicą były szerszenie, wypisz, wymaluj, takie miały gniazdo i

Tak gniazdo, ale jest inne niż z Twojej fotki.
To jest nie ma żadnych dziur prócz jednej od dołu.
Ma kształt balona - wydłużona kula
I nie są to szerszenie bo widać co wlatuje i wylatuje :-)

śliwki robaczywki
Zbiornik na deszczówkę, jak sprawdzić czystość
Pnącze milin
paskudne owoce naktaryny
susza.