klapki

1. Data: 2008-08-18 19:16:50

Temat: klapki
Od: "Nella" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

I co dziewczyny, dalyscie sie tez skusic na tego rodzaju klapki w tym
sezonie?
http://www.allegro.pl/item419162697_klapki_chodaki_z
_pianki_na_lato_super_cena.html
Ja przyznaje ze kupilam niedawno az 4 pary (rozne kolory hihi), i jestem
zadowolona z noszenia, nawet w pracy przez 8 godzin.
Pozdrawiam
Nella

2. Data: 2008-08-18 21:22:00

Temat: Re: klapki
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 18 Aug 2008 21:16:50 +0200, Nella napisał(a):

> [...]
> Ja przyznaje ze kupilam niedawno az 4 pary (rozne kolory hihi), i jestem
> zadowolona z noszenia, nawet w pracy przez 8 godzin.

Tak, dobre pod prysznic - córka sobie kupiła podobne, bardziej ażurowe.
Ale żeby "do chodzenia" - co to to nie.
"Jestem sam dla siebie bohaterem, ale jestem zbyt wielkim tchórzem, aby sam
sobie to przyznać."
M.A.S.H.

3. Data: 2008-08-19 06:54:05

Od: "ewka" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

_pianki_na_lato_super_cena.html

> Tak, dobre pod prysznic - córka sobie kupiła podobne, bardziej ażurowe.
> Ale żeby "do chodzenia" - co to to nie.

Taaa do chodzenia to chyba po basenie, a i tak ksztaltem wole normalne
klapki niz takie zabudowane. A do pracy, no bez zartow.

--
pozdr,
ewka

4. Data: 2008-08-19 12:43:08

Od: "Nella" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ewka" <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
>
> Taaa do chodzenia to chyba po basenie, a i tak ksztaltem wole normalne
> klapki niz takie zabudowane. A do pracy, no bez zartow.

Dlaczego "do chodzenia" i do pracy to zdecydowanie NIE, skoro ja chodze.
To chyba zalezy gdzie mieszkacie i gdzie pracujecie?
Ksztalt maja akurat super, bo sa szerokie i przewiewne.
Pozdrawiam
Nella

5. Data: 2008-08-19 14:13:14

Od: Małgorzata Krzyżaniak <z...@t...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia, a było to Tue, 19 Aug 2008 14:43:08 +0200, przyszła do mnie
wiadomość z adresu <n...@w...pl> i powiedziała:

> Ksztalt maja akurat super, bo sa szerokie i przewiewne.

Ale wiesz, że to podróby?

Zuzanka

*:.
We Are a Non Prophet Organization

6. Data: 2008-08-19 14:53:38

Od: "ewka" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nella" <n...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> Dlaczego "do chodzenia" i do pracy to zdecydowanie NIE, skoro ja chodze.
> To chyba zalezy gdzie mieszkacie i gdzie pracujecie?

A gdzie jeszcze procz pracy na basenie mozna je nosic?

> Ksztalt maja akurat super, bo sa szerokie i przewiewne.

Kwestia gustu, ja wole jednak cos bardziej kobiecego, no i jak widze naokolo
inni chyba tez.
--
pozdr,
ewka

7. Data: 2008-08-19 15:08:55

Od: "Nella" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Małgorzata Krzyżaniak" <z...@t...eu.org> napisał w
wiadomości news:slrngall7q.2rn.zuzanka@zuzanka.kofeina.net...
> Pewnego dnia, a było to Tue, 19 Aug 2008 14:43:08 +0200, przyszła do mnie
> wiadomość z adresu <n...@w...pl> i powiedziała:

> Ale wiesz, że to podróby?
>
> Zuzanka

No naprawde?
A Ty pewnie chodzisz w takich za 200zl. No i ciekawe czym one sie tak
naprawde roznia od tych oryginalnych (procz tylko ceny)?
Nella

8. Data: 2008-08-19 15:13:03

Od: "Nella" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Nella" <n...@w...pl> napisał w wiadomości

> A gdzie jeszcze procz pracy na basenie mozna je nosic?

Sugerujesz ze pracuje na basenie?

Nella

9. Data: 2008-08-19 15:15:08

Od: "ewka" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "ewka" <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Sugerujesz ze pracuje na basenie?

Nie, sugeruje ze moim zdaniem tylko tam sie nadaja.

--
pozdr,
ewka

10. Data: 2008-08-19 15:31:13

Od: Małgorzata Krzyżaniak <z...@t...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia, a było to Tue, 19 Aug 2008 17:08:55 +0200, przyszła do mnie
wiadomość z adresu <n...@w...pl> i powiedziała:

> No naprawde?

Czyli wiesz.

> A Ty pewnie chodzisz w takich za 200zl.

Nawet i za 500 zł. Ale to nie o mnie tu rozmowa.

> No i ciekawe czym one sie tak
> naprawde roznia od tych oryginalnych (procz tylko ceny)?

Nie wiem, nie noszę crocsów.

Zuzanka
*:.
We Are a Non Prophet Organization