klatka schodowa - prad i sprzatanie / podzial wspolnoty

11. Data: 2006-02-16 13:18:34

Temat: Re: klatka schodowa - prad i sprzatanie / podzial wspolnoty
Od: "Cezar Ponti" <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

wiadomości news:43f47730$0$1461$f69f905@mamut2.aster.pl...

> Użytkownik " 666" <j...@i...pl> napisał w wiadomości
>
> I to jest chyba jedyne słuszne rozwiązanie.

Ok dzieki to tak sie zrobi ;)

12. Data: 2006-02-16 15:11:39

Od: " 666" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cienka linia jest taka, że to pewnie nie jest lokal uzytkowy, a lokal mieszkalny.
JaC

13. Data: 2006-02-16 16:00:22

Od: Beata Mateuszczyk <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cezar Ponti wrote:

> Firmy ktore wynajmuja lokal od jednego wlasciciela na pewno mu cos placa
> problem w tym ze wlasciciel placi po prostu za metraz mieszkania ktory
> jest nawet trocher mniejszy od mojego mieszkania.
> Z tym ze ja mieszkam sam a do tej firmy lacznie dziennie ze 100 osobo
> przychodzi i swieci swiatlo. O to w tym chodzi.
> Czy fair jest ze ja place tyle samo co oni ?
> Czy sa jakies inne sposoby na rozwiazanie

Czyli dobrze rozumiem, że te mieszkania są wynajęte od osoby fizycznej
(Twojego sąsiada) a nie od wspólnoty mieszkaniowej?

Pozdrawiam
Bea

14. Data: 2006-02-16 17:38:56

Temat: Re: klatka schodowa - prad i sprzatanie / podzial wspólnoty
Od: " 666" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przeczytaj jeszcze raz, co napisałaś i zastanów się.
Wspólnota mieszkaniowa nie może posiadać mieszkań!
JaC

15. Data: 2006-02-16 18:16:32

Od: "Mariusz Wolek" <m...@l...pl.niespamuj> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Cezar Ponti" <p...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
> CHcialem sie zapytac czy ktos mial stycznosc
> mianowicie jest taka sprawa:
> 4 mieszkania na klatce 3 mieszkania sa normalnie zamieszkale
> przez rodziny a to ostatnie jest przez 2 firmy wynajmowane.
> Chodzi tam mase ludzi z 50 osob do jednej firmy dziennie.
> Teraz.
> Jak podzieliscie lub jak byscie podzielili koszty na sprzatanie
> i prad na klatce.
> Dodam ze ja mieszkam na tym samym pietrze co jest
> mieszkanie z firmami a pozostale 2 mieszkania pietro wyzej.
> Pozdrawiam i czekam na jakies konstuktywne odpowiedzi.

Wspolnota moze podjąć uchwale o podniesieniu na przyklad dwukronym czynszu
dla wlascicieli lokali zajmowanych przez firme. Zezwala na to ustawa o
wlasnosci lokali - Dz.U.2000.80.903 art 12 p 3

MaW

16. Data: 2006-02-16 18:25:14

Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Mariusz Wolek" <m...@l...pl.niespamuj> writes:

> Wspolnota moze podjąć uchwale o podniesieniu na przyklad dwukronym czynszu
> dla wlascicieli lokali zajmowanych przez firme. Zezwala na to ustawa o
> wlasnosci lokali - Dz.U.2000.80.903 art 12 p 3

... z dokladnoscia do tego, ze to, co placa wlasciciele, nie jest
czynszem.

MJ

17. Data: 2006-02-16 19:19:52

Od: Beata Mateuszczyk <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

666 wrote:
> Przeczytaj jeszcze raz, co napisałaś i zastanów się.
> Wspólnota mieszkaniowa nie może posiadać mieszkań!
> JaC

> mieszkaniowej?

Według postanowienia Sądu Najwyzszego z 10.12.2004 wpólnota mieszkaniowa
posiada zdolność prawną i sądową, więc może posiadać majątek odrębny
od majątku właścicieli poszczególnych lokali.

Bea

18. Data: 2006-02-16 19:46:09

Od: "Cezar Ponti" <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Beata Mateuszczyk" <b...@g...pl> napisał w wiadomości

> Czyli dobrze rozumiem, że te mieszkania są wynajęte od osoby fizycznej
> (Twojego sąsiada) a nie od wspólnoty mieszkaniowej?
>
> Pozdrawiam
> Bea

Tak dokladnie.

19. Data: 2006-02-17 07:09:25

Od: Beata Mateuszczyk <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cezar Ponti wrote:

> Tak dokladnie.

To Ci już Mariusz wyczerpująco odpowiedział :).

Pozdrawiam
Bea

20. Data: 2006-02-17 08:28:13

Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> ... z dokladnoscia do tego, ze to, co placa wlasciciele, nie jest
> czynszem.

Kudzie często mylą koszty użytkowania własnie z czynszem, ot, taka potoczna
mowa.

problem z rachunkiem za prad
Prasowanie :D
pościel wełniana- do uzytkowników