klatka schodowa - prad i sprzatanie / podzial wspolnoty

21. Data: 2006-02-17 13:44:04

Temat: Re: klatka schodowa - prad i sprzatanie / podzial wspólnoty
Od: " 666" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zdolność wiekszą od pozywania i bycią pozywaną?
Podaj proszę link do postanowienia lub jego treść.
JaC

> Według postanowienia Sądu Najwyzszego z 10.12.2004 wpólnota mieszkaniowa posiada
zdolność prawną i sądową, więc może
posiadać majątek odrębny od majątku właścicieli poszczególnych lokali.

22. Data: 2006-02-17 14:36:22

Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

" 666" <j...@i...pl> writes:

> Zdolność wiekszą od pozywania i bycią pozywaną?
> Podaj proszę link do postanowienia lub jego treść.

http://www.monitorprawniczy.pl/artykul.php?idart=446
7

MJ

23. Data: 2006-02-17 17:21:09

Od: Beata Mateuszczyk <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

666 wrote:

> Zdolność wiekszą od pozywania i bycią pozywaną?

Nie rozumiem co masz na myśli.

> Podaj proszę link do postanowienia lub jego treść.

Link podał w międzyczasie Michał. Ja znalazłam jeszcze taki link
http://www.top.com.pl/co_nowego.php?news_id=262

Bea

problem z rachunkiem za prad
Prasowanie :D