klawiatura i sprzet

1. Data: 2006-09-05 17:54:21

Temat: klawiatura i sprzet
Od: "Anna Sacha" <f...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Czy ktoś mógłby mi naprędce podac ( bede bardzo wdzięczna) dane sprzedawców
lub i producentów sprzętu komputerowego dla osób ze spastyką rąk.
Chodzi mi o wszelaki sprzęt który ułatwił by osobie z porazeniem mógowym i
bardzo duzą spastyka prace z komputerem,

Pozdrawiam

Ania

2. Data: 2006-09-05 19:01:15

Temat: Re: klawiatura i sprzet
Od: Paulla <u...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 5 wrzesień (wtorek) o godz. 19:54, Anna Sacha napisał(a) co
następuje:

> [...]
> Chodzi mi o wszelaki sprzęt który ułatwił by osobie z porazeniem mógowym i
> bardzo duzą spastyka prace z komputerem,

Podaję adresik stronki firmy E.C.E, która ma w swojej ofercie sprzęt
ułatwiający ON korzystanie z komputera: http://www.ece.com.pl/ oraz
stronę, gdzie jest opisana tzw. "wirtualna klawiatura"
http://www.touch.pl/default.aspx?id=12

--
Nie jest sztuką pomylić się lecz naprawić swój błąd
Pozdrawiam Paulla

3. Data: 2006-09-07 21:57:47

Od: "Anna Sacha" <f...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziękuje bardzo.

Jeżeli są jeszcze jacyc inni producenci sprzętu dla osób ze spastyka do
komputera i ktoś przypadkiem zna nazwe i ma adres strony to bardzo goraco
prosze o przesłanie.

Zajmuje sie aktualnie znalezieniem sprzętu dla chłopaka z MPD, ktory zaczyna
studia.

Ania.

4. Data: 2006-09-08 21:14:36

Od: Paulla <u...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 7 wrzesień (czwartek) o godz. 23:57, Anna Sacha napisał(a) co
następuje:

> Dziękuje bardzo.

Nie ma sprawy.

> Jeżeli są jeszcze jacyc inni producenci sprzętu dla osób ze spastyka do
> komputera i ktoś przypadkiem zna nazwe i ma adres strony to bardzo goraco
> prosze o przesłanie.

A w wolnej chwili polecam przeczytać ten artykulik:)
http://klub.chip.pl/wincat2/news/netykieta.htm

5. Data: 2006-09-10 15:17:32

Od: "scorpio" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

na google nie bylo ???

6. Data: 2006-09-10 16:55:10

Od: Paulla <u...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 10 wrzesień (niedziela) o godz. 17:17, scorpio napisał(a) co
następuje:

> na google nie bylo ???

było, ale pewnie kobita uznała, że to za dużo roboty wstukać w google parę
literek:)

7. Data: 2006-09-10 21:06:16

Od: DyVanka <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Anna Sacha napisał:
> Witam
>
> ....sprzętu komputerowego dla osób ze spastyką rąk...

Pomóc przecież można ;)

http://www.google.pl/search?hl=pl&q=sprz%C4%99t+komp
uterowy+dla+os%C3%B3b+niepe%C5%82nosprawnych&btnG=Sz
ukaj&lr=

Pozdrawiam
M.

---
Baza sygnatur wirusow (VPS): 0636-3, 2006-09-08
Przetestowano na: 2006-09-10 23:06:17

Karta parkingowa raz jeszcze
wzrost niepelnosprawnego na wozku
znow w temacie ogłoszeń z pracą w Krakowie
Wypowiedzenie z pracy
Re: dofinansowanie