klebsiella pneumoniae - jak sie jej pozbyc?????

11. Data: 2002-12-10 22:05:17

Temat: Re: klebsiella pneumoniae - jak sie jej pozbyc?????
Od: "Andrzej Glowacki" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tak jak już powiedzialem na forum zdrowie, leczenie Lakcidem wymaga
cierpliwości. Zmiana flory bakteryjnej jelit nie następuję szybko. Proszę
powiedzieć, czy dziecko jest karmione piersią? Jeśli nie jest, to jakie
dokładnie mleko otrzymuje?

Pozdrawiam, andrzej

12. Data: 2002-12-11 04:29:55

Od: Artur Drzewiecki <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx> szukaj wiadomości tego autora

>Robiliscie testy na lekowrazliwosc??
>Jesli tak to tam macie wyniki - na cos musi byc wrazliwe cholerstwo.
>Takie testy to rutynowe dzialanie w przypadku k.pneumonie
Takie testy powinny być standardem w przypadku izolacji prawie każdego
drobnoustroju - niestety klinicyści często wiedzą lepiej, na jakie leki
jest taka bakteria wrażliwa i leczą MRS-y kolejnymi cefalosporynami.:-(
--
Zjadający "przyjaciół" politycznie niepoprawny Artur Drzewiecki.
Zwolennik przyznania Ekspertowi Antynobla.

13. Data: 2002-12-11 04:43:57

Od: Artur Drzewiecki <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx> szukaj wiadomości tego autora

>ma ktos doswiadczenie, czym przepedzić drania?
A na jakie leki oznaczano wrażliwość tej pałki?

14. Data: 2002-12-11 09:03:22

Od: suzuki nakai <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <at5gek$99p$1@news.onet.pl>, f...@p...onet.pl says...
> Co prawda nie znam się na leczeniu klebsiella pneumonice

To po co się odzywasz ???
Moze postawisz bota co kazdy post na p.s.m. bedzie parsowal i przesylal
wyguglowana odpowiedz?

--
Krzysiek, EBP
Jezeli nie wiesz co robic rob to dobrze.

15. Data: 2002-12-11 09:51:29

Od: "Andrzej Glowacki" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> --
> Krzysiek, EBP
> Jezeli nie wiesz co robic rob to dobrze.

Kolejny krytykant. Na przyszłość informuję Ciebie, że wypraszam sobie, abyś
wyrywał fragmenty moich wypowiedzi i w ten sposób nimi manipulował. Mój
post, który tutaj krytykujesz, jest jak najbardziej merytoryczny, czego
niestety nie można powiedzieć o Twoim. Dlatego filozoficzne motto, które
podajesz przy każdym swoim podpisie, skieruj raczej do siebie samego.

Pozdrawiam, andrzej

16. Data: 2002-12-11 12:11:21

Od: suzuki nakai <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kotku drogi, komentowalem nie tylko Twoj ostatni post, ale cala dzialalnosc.
Nie mam nic przeciwko temu ze nie-fachowcy sie wypowiadaja, ale dzialnosc w
charakterze miedzymordzia wyszukiwarki IMHO nie ma sensu.

Dla mnie EOT, nawet jak pisuje Expierd EOF... (\0)

17. Data: 2002-12-11 14:59:04

Od: "Andrzej Glowacki" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Własną ocenę każdy ma prawo mieć, ale ocenianie innych publicznie, według
swoich własnych kryteriów, to po prostu brak kultury. Czy Ty traktujesz
innych jak małe dzieci, którym musisz wskazywać kto jest dobry a kto zły?
Czy też swoje własne kryteria oceny innych uważasz za najlepsze?

Ponieważ tak bezpardonowo wypowiadasz się o mojej obecności na grupie, czuję
się upoważniony - w ramach małego rewanżu - do skomentowanie Twojej. Czy Ty
z kolei przeszukujesz wątki po to, by komuś pomóc, bądź z kimś merytorycznie
podyskutować, czy raczej, aby komuś "dołożyć"? Niestety, tych negatywnych
komentarzy z Twojej strony, przynajmniej ja osobiście, spotkałem znacznie
więcej. Takie zachowanie przypomina mi polityka, który sam nic nie wnosi, a
lubuje się w negowaniu wszystkiego w około. To się nazywa krytykanctwo.
Postawa przynosząca pewną popularność, ale mało wartościowa z moralnego
punktu widzenia.

Pozdrawiam, andrzej

18. Data: 2002-12-11 15:22:38

Od: suzuki nakai <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czuje sie zobowiazany mimo wszystko odpowiedziec...
> Ponieważ tak bezpardonowo wypowiadasz się o mojej obecności na grupie, czuję
> się upoważniony - w ramach małego rewanżu - do skomentowanie Twojej.
Ju ar lekom.
> Czy Ty
> z kolei przeszukujesz wątki po to, by komuś pomóc, bądź z kimś merytorycznie
> podyskutować, czy raczej, aby komuś "dołożyć"?
I to i to ;-).
Prawde mowiac w chwilach przestoju przegladam i szukam czegos ciekawego.
Znajduje rzadko. Czasem - wybacz - ponosi mnie belferski temperament.
> Niestety, tych negatywnych
> komentarzy z Twojej strony, przynajmniej ja osobiście, spotkałem znacznie
> więcej. Takie zachowanie przypomina mi polityka,
o, to wypraszam sobie ;-)
> który sam nic nie wnosi,
wnosze zwykle wtedy, gdy nikt inny nie wnosi...
> lubuje się w negowaniu wszystkiego w około. To się nazywa krytykanctwo.
> Postawa przynosząca pewną popularność, ale mało wartościowa z moralnego
> punktu widzenia.
Nie wiem czy postawa krytyczna daje popularnosc w usenecie. Osobiscie nie
sadze. Natomiast wiele wnosi poznawczo.
Widac mam to genetycznie uwarunkowane. Moj drogi Tata pisze wylacznie negatywne
recenzje... A i moje pare lat w zawodzie gdzie poszukiwanie bledu - swojego a
ale i innych - jest podstawa - robi swoje.

Jesli Cie urazilem - to mimo ze to zamierzone - przepraszam.

19. Data: 2002-12-11 16:52:38

Od: "Andrzej Glowacki" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy postawa krytyczna dużo wnosi? Moja opinia jest taka. Postawa krytyczna
wobec samego siebie jest godna podziwu, życzliwa krytyka wobec innych jest
godna pochwały, natomiast złośliwa krytyka jest godna potępienia.

Nie można lekceważąco traktować innych. Wykształcenie nie jest miernikiem
naszego człowieczeństwa. Ono raczej bardziej powinno zobowiązywać.

Przyjmuję przeprosiny ;-) i pozdrawiam, andrzej

20. Data: 2002-12-12 06:45:49

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 10 Dec 2002, Andrzej Glowacki wrote:

> urodziło się dziecko. Być może warto skontaktować się z lokalnym sanepidem.
> Oczywiście równocześnie należy zrobić antybiogram.

Z Sanepidem??? A co ma Sanepid do leczenia infekcji klebsiellowych?

P.
--
Piotr Kasztelowicz P...@a...torun.pl
http://www.am.torun.pl/~pekasz

czy możecie polecić dobrego pediatrę, który przyjedzie do domu? - Chorzów
ŁACINA
Re: test
Pytanie do specjalistów
Pomocy!