klej

1. Data: 2006-05-31 09:05:24

Temat: klej
Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
w moim ulubionym piecyku kominkowym rozleciała się na połówki
gałka od otwierania drzwiczek. Pomysł wytoczenia nowej odpada
- nie mam na czym. Czy istnieje jakiś klej odporny na wysokie
temperatury? Przełom jest gładki i skleić będzie dość łatwo,
ale potrzebne mi coś, co nie zacznie np. wydzielać trujących
gazów albo zwyczajnie śmierdzieć pod wpływem gorąca.

Najpiękniejszą muzyką przed snem

2. Data: 2006-05-31 11:02:14

Temat: Re: klej
Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krystyna Chiger napisał(a):
> [...]
> ale potrzebne mi coś, co nie zacznie np. wydzielać trujących
> gazów albo zwyczajnie śmierdzieć pod wpływem gorąca.

Bakelitowa? Najgorsze do sklejenia, prawie nic nie trzyma.
Spróbuj:
http://www.hipernet24.pl/prodinfo.php?item_id=4325
Chyba, ze chcesz sama zrobić klej termoplastyczny to ci podam przepis.
pozdr. Jerzy

3. Data: 2006-05-31 11:16:36

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jerzy Nowak wrote:

> Bakelitowa? Najgorsze do sklejenia, prawie nic nie trzyma.

Nie, drewniana.

> Spróbuj:
> http://www.hipernet24.pl/prodinfo.php?item_id=4325

To jest klej do porcelany, szkła, polistyrenu, bakelitu, skóry, folii
metalowej i płótna, czyli nie pasuje do drewna.

> Chyba, ze chcesz sama zrobić klej termoplastyczny to ci podam przepis.
> pozdr. Jerzy

Dlaczego termoplastyczny? Wcale nie chcę, żeby mi sie odkształcał,
on ma być raczej termoodporny, nie?

Najpiękniejszą muzyką przed snem

4. Data: 2006-05-31 11:23:36

Od: "bynio" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Klej - Ponal Express - myślę, ze da radę w tych warunkach.

5. Data: 2006-05-31 11:34:30

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

bynio wrote:

> Klej - Ponal Express - myślę, ze da radę w tych warunkach.

No tak - 10 kg 147 zł. Mnie potrzebna odrobinka. Czyli następne
pytanie - gdzie w Warszawie tego mogą używać i odpalić mały
słoiczek?

Najpiękniejszą muzyką przed snem

6. Data: 2006-05-31 12:02:21

Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krystyna Chiger napisał(a):
> Nie, drewniana. [...]

To zmienia postać rzeczy, kup klej stolarski kazeinowy w granulkach,
gotuje sie w dwóch naczyniach.
Jak nie znajdziesz to ja mam zapas albo idź na Pl. Grzybowski, tam gałki
wszelakie kupisz.
pozdr. Jerzy

7. Data: 2006-05-31 12:04:21

Od: "bynio" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pani Krystyno
Ponal Express (czas wiązania 15min) albo zwykły można kupić niemal
wszedzie.Pojemniczki ok 250g.
W sklepach z farbami, marketach budowlanych itd.
To znacznie ulepszona wersja wikolu. Spoina jest przezroczysta.
gdyby jednak go nie było, jest jeszcze Soudal (D3/B3) wodoodporny do
drewna.
Opakowanie 250g za ok 12zł (Wrocław) Ma podobne właściwości.

8. Data: 2006-05-31 13:53:56

Od: "Ivan" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jerzy Nowak" <0...@m...pl> napisał w wiadomości
> Jak nie znajdziesz to ja mam zapas albo idź na Pl. Grzybowski, tam gałki
> wszelakie kupisz.
A także na targu staroci na Kole.

Ivan

Jeśli chcesz pisać na priv, wywal "conieco" z adresu

dam zamieszkanie potrzebujacym
Odkurzacz - prosze o rade
Proszę o ocenę prasówki
czy łuki są modne?