klejenie listwy mosieznej do plytek

1. Data: 2005-03-20 19:54:10

Temat: klejenie listwy mosieznej do plytek
Od: "asterix" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Chce wkleic listwe z mosiadzu w miejscu gdzie lacza sie plytki pokoju i
holu. Kupilem Pattex FIX, przykleilem, przycisnalem...... mija 20 gdzin a
klej nadal miekki. Calkowita porazka. Ten klej tez reaguje z mosiadzem.
Musze wszystko zerwac, wyczyscic. Ale czym to przykleic?? Doradzcie cos, co
pozwli na mocne polacznie plytek z mosiadzem. Listwe musze nagiac i klej
musi ja potem utrzymac, aby nie bylo szczeliny.... polozenie listwy bez
obciazenia powoduje, ze powstaje 2 mm szparka. Podobne polaczenie musze
zrobic przy polaczeniu plytek z panelami.

pozdrawiam
wojtek

2. Data: 2005-03-20 20:28:40

Temat: Re: klejenie listwy mosieznej do plytek
Od: --+ sA+An +-- <s...@6...il> szukaj wiadomości tego autora

asterix napisał(a):
> [...]
> obciazenia powoduje, ze powstaje 2 mm szparka. Podobne polaczenie musze
> zrobic przy polaczeniu plytek z panelami.

Ten typ klejów (Pattex) wymaga, aby jedna z klejonych powierzchni była
chłonna, niestety.
Co do połączenia terakoty i metalu, pomyślałbym nad spoiwem
dwuskładnikowym - np. żywica epoksydowa.
Sklej, obciąż, poczekaj, odciąż.

3. Data: 2005-05-15 16:44:06

Od: "salamon" <s...@b...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> obciazenia powoduje, ze powstaje 2 mm szparka. Podobne polaczenie musze
> zrobic przy polaczeniu plytek z panelami.

Kup listwę z klejem (są takie gotowe, z 2 paskami kleju), odrywasz folię od
spodu, przyciskasz i... już. Trzyma się ładnie. Sam takie 2 wkleiłem pięć
lat temu.

pozdr
SALAMON

deska do prasowania
pomozcie prosze w wyborze zmywarki...
Montaz kuchni IKEA a media
przestrzegam i prosze o pomoc (drzwi,naciagacze)
ciepła woda: wodociągi miejskie czy junkers