klimatyzator do mieszkania - co wybrać ?

1. Data: 2005-06-11 13:04:58

Temat: klimatyzator do mieszkania - co wybrać ?
Od: "alex" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zamierzam zamontować w mieszkaniu klimatyzator typu split. Mam jednak
problem z wyborem marki. Ze względu na ograniczone środki, interesuje mnie
korzystna relacja cena/jakosc.
Z tego co sie orientowalem najbardziej popularne sa: York, McQuay, LG, Sanyo
i Fujitsu. Trzy pierwsze to raczej wyższa półka (szczegónie cenowo), Sanyo i
Fujitsu juz calkiem przystępne. Ostatnio jednak spotkałem się z marką
GALANZ. Czy ktoś z was posiada taki klimatyzator albo może sie wypowiedzieć
na temat jego awaryjności, głośności, jakości działania, itp.

2. Data: 2005-06-12 17:13:49

Temat: Re: klimatyzator do mieszkania - co wybrać ?
Od: ulapod <u...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

alex wrote:

> [...]
> Z tego co sie orientowalem najbardziej popularne sa: York, McQuay, LG,
> Sanyo i Fujitsu. Trzy pierwsze to raczej wyższa półka (szczegónie cenowo),

Bardzo popularny jest też Mitsubishi Elecric i chyba nie taki drogi.
Mam pytanie do ciebie. Ja też chcę załozyc klimatyzację w mieszkaniu ale
boje się miesięcznych kosztów. Czy orientujesz sie ile moze wynieść
miesięczne użytkowanie klimy z jednym splitem?

ula

3. Data: 2005-06-12 17:30:29

Od: "Mrozik" <w...@U...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ulapod" napisał news:d8hqge$2cv$1@kujawiak.man.lodz.pl...

> [...]
> boje się miesięcznych kosztów. Czy orientujesz sie ile moze wynieść
> miesięczne użytkowanie klimy z jednym splitem?

maly split pobiera przy chlodzeniu srednio 800W czyli niecaly kilowat na
godzine pracy wiec policz sobie :)
przeciez to wszystko zalezy od tego jakie mocy bedzie klimatyzator , ile
czasu dziennie bedzie chodzil itp

--
pozdr...
Mrozik

4. Data: 2005-06-12 18:50:05

Od: "AWJ" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "alex" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> wypowiedzieć
> na temat jego awaryjności, głośności, jakości działania, itp.

Ja mam założoną klimatyzację firmy MB. Dla mnie nie była ona znana w ogóle.
Ponoć jest to produkt chińskiej firmy Midea, która ponoć produkuje agregaty
i splity dla firm, które ty wymieniłeś. Za urządzenie o mocy 3,6 kW razem z
montażem zapłaciłam 2200. Do tego 4-letnia gwarancja (to mnie najbardziej
przekonało). Jak narazie mam półtora m-ca, w majowe upały klima spisała się
b.dobrze. Dodam jeszcze, że pracuje bardzo cicho.
Pozdrawiam AJ

5. Data: 2005-06-12 19:00:46

Od: "AWJ" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dorzucam linka http://unicorn.bazarek.pl/opis.php/tid,17500
gwarancja standardowa 2 lata, a jeśli przegląd robisz w firmie to
przedłużają do lat 4.

lenteks i panele???
Jaką podłogę do mieszkania na parter?
dedTUNIA: Gegen kreisrunden Haarausfall - Against circular loss of hair - Contre Alopécie Areata
Meble kuchenne - Pruszcz
Braun Activator - płyn