klinika gastrologiczna we Wroclawiu

1. Data: 2001-08-30 14:53:47

Temat: klinika gastrologiczna we Wroclawiu
Od: "jt" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

gdzie sie miesci i jak dojechac???
dzieki
jet

2. Data: 2001-08-30 16:30:24

Temat: Re: klinika gastrologiczna we Wroclawiu
Od: "Beata" <b...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jt" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:9mlju7$jai$1@sunsite.icm.edu.pl...
> gdzie sie miesci i jak dojechac???
> dzieki

Klinika Gastroenterologii AM Wrocław miesci się przy ul. Poniatowskiego
(duży komplex z czerwonej cegły). Z Biskupina tramwajem 1, wysiadasz na
końcu Nowowiejskiej i czymkolwiek jedziesz dwa przystanki w stronę Hali
Targowej.

Natomiast Gastroenterologia Pediatryczna (nie wiem, o którą chodzi) jest
przy M. Skłodowskiej - Curie.
Pozdrrr. Beata

3. Data: 2001-08-30 18:35:00

Od: "jt" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

poradnia dla doroslych,na Poniatowskiego(?)

4. Data: 2001-08-30 19:01:24

Od: "Beata" <b...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

> poradnia dla doroslych,na Poniatowskiego(?)

Tak, dla dorosłych; ambulatorium i szpital kliniczny.

co to za nowotwór ?
pasy elektryczne i narzedzia tortur ;-)
Markery nowotworowe...
kuracja uodparniająca