kłopot z brakiem kretów

1. Data: 2004-08-31 17:54:05

Temat: kłopot z brakiem kretów
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Niestety w tym roku kretów u mnie nie ma i zaczyna mnie to martwic.:-(
Bo krety zawsze u mnie były za siłę roboczą dostarczającą mi przed zimą
pulchnej ziemi do okrywania winorosli. A tu żadnego nie ma! :-(
Czyżby zapowiadała mi się dodatkowa robota przy kopaniu ziemi? :-((((
Pozdrawiam ;-)
Janusz

2. Data: 2004-08-31 18:03:45

Temat: Re: kłopot z brakiem kretów
Od: "rednecki" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Janusz Czapski" <j...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> pulchnej ziemi do okrywania winorosli. A tu żadnego nie ma! :-(
> Czyżby zapowiadała mi się dodatkowa robota przy kopaniu ziemi? :-((((

Mogę Ci oddać kilkanaście sztuk. Na Woli jest ich urodzaj.

Pozdrawiam - Jagoda na gościnnym komputerze

3. Data: 2004-08-31 18:26:01

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:ch2e6d$6ev$1@nemesis.news.tpi.pl Janusz Czapski
<j...@t...pl> napisał(a):

> [...]
> dostarczającą mi przed zimą pulchnej ziemi do okrywania winorosli. A
> tu żadnego nie ma! :-( Czyżby zapowiadała mi się dodatkowa robota

Hejka. Szkoda Komendancie, że nie napisałeś o tym kilka dni
wcześniej. :-( Onegdaj odłowiłem solidną sztukę, wydaje mi się, że
dobrze by rokował jako antenat kreciej populacji w Twojej winnicy.
Niestety, jak zwykle wypuściłem krtka w parku. :-)
Pozdrawiam poniewczasie Ja...cki

4. Data: 2004-08-31 18:48:22

Temat: Odp: kłopot z brakiem kretów
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Dirko <d...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:ch2frr$h7o$...@k...task.gda.pl...
> Hejka. Szkoda Komendancie, że nie napisałeś o tym kilka dni
> wcześniej. :-( Onegdaj odłowiłem solidną sztukę, wydaje mi się, że
> dobrze by rokował jako antenat kreciej populacji w Twojej winnicy.

Taki samotny?????? :-)

> Niestety, jak zwykle wypuściłem krtka w parku. :-)

No, nie doszedł jeszcze do mnie. Moze przed zimą zdąży....
Pozdrawiam ;-)
Janusz

5. Data: 2004-08-31 19:39:01

Od: "rednecki" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> pulchnej ziemi do okrywania winorosli. A tu żadnego nie ma! :-(
> Czyżby zapowiadała mi się dodatkowa robota przy kopaniu ziemi? :-((((

A żaby masz do zbierania ślimaków w winnicy?

Pozdrtawiam Jagoda z nadzieją na obiecanego badylka

6. Data: 2004-08-31 21:53:00

Od: "Teresa" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "rednecki" <r...@o...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Janusz Czapski" <j...@t...pl> napisał w wiadomości
>

> Mogę Ci oddać kilkanaście sztuk. Na Woli jest ich urodzaj.

Proponuję bank wymiany kretów .i innych pożytecznych stworzeń w naszych
ogrodach.

Pozdrawiam TeresaR

7. Data: 2004-08-31 22:05:02

Od: "michalina27" <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> pulchnej ziemi do okrywania winorosli. A tu żadnego nie ma! :-(
> Czyżby zapowiadała mi się dodatkowa robota przy kopaniu ziemi? :-((((
Niestety nie poratuję, jako że z racji posiadania kotki ukazują się moim
oczom jeno w stanie odrętwienia absolutnego.
michalina

8. Data: 2004-09-01 08:03:43

Od: "JerzyN" <N...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "michalina27" <m...@v...pl>
> Niestety nie poratuję, jako że z racji posiadania kotki ukazują się
moim
> oczom jeno w stanie odrętwienia absolutnego.

No to je zbieraj i odzieraj z futerek, które następnie możesz wyprawić.
Kreta bowiem żadne inne zwierzę ponoć nie zjada, to szkoda aby się przy
tym i futro zmarnowało.
Takiego futra jak ma kret nie posiada żadne inne zwierzę, włos rośnie
prostopadle do skóry.
:-)))
--
Pozdrawiam, Jerzy

---
List wolny od wirusów.

9. Data: 2004-09-01 14:58:03

Od: "pebe" <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No to je zbieraj i odzieraj z futerek, które następnie możesz wyprawić.
> Kreta bowiem żadne inne zwierzę ponoć nie zjada,

Zjada, zjada, choćby bocian.

to szkoda aby się przy
> tym i futro zmarnowało.
> Takiego futra jak ma kret nie posiada żadne inne zwierzę, włos rośnie
> prostopadle do skóry.
> :-)))

Kret ma rzeczywiście piękne futro, ale jest pod ochroną i nie można go
"pożyczyć".

10. Data: 2004-09-01 15:13:59

Od: "JerzyN" <N...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pebe" <p...@c...pl>

> Zjada, zjada, choćby bocian.

Potwierdzona ta wiadomość? Bo też mi się w to nie chciało wierzyć.

> Kret ma rzeczywiście piękne futro, ale jest pod ochroną i nie można go
> "pożyczyć".

Kret jest pod ochroną ale nie w [twoim] ogrodzie.
:-)
--
Pozdrawiam, Jerzy

---